اعتراض ملوانان به طرح‌های مزرعه صدف‌های زنجیره‌ای سوپرمارکت

در نزدیکی ساحل در Nieuwpoort، گروه Colruyt در یک مزرعه دریایی برای کشت صدف و صدف کار می کند. این مزرعه برای تهیه صدف و صدف به فروشگاه های این شرکت در سراسر بلژیک استفاده خواهد شد. با این حال، همه از ورود مزرعه صدف خرسند نیستند.

روز یکشنبه بیش از صد قایق در اعتراض به مزرعه صدف شرکت کردند. معترضان مخالف مزارع صدف نیستند، اما معتقدند که محل مزرعه صدف Colruyt مانعی برای کشتیرانی خواهد بود. اعضای بندر قایق‌رانی فلاندری در نیوپورت می‌گویند که مایه تاسف است که در مورد مزرعه صدف به آنها هیچ نظری داده نشده است، در حالی که در عین حال تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت.

“ما مخالف مزرعه دریایی نیستیم زیرا کولویت حق دارد این نوع فعالیت را انجام دهد، اما جایی که اکنون در آن است اشتباه است. ما می خواهیم پشت میز بنشینیم و توضیح دهیم که انتظار داریم مشکلات از کجا ایجاد شود.” رئیس بندر قایق رانی فلاندری نیوپورت مارتن دسلوور به VRT News گفت.

ملوانان ادعا می کنند که مزرعه صدف دامنه آنها را برای قایقرانی در داخل و خارج از کانال بندر در Nieuwpoort محدود می کند. علاوه بر این، ارتش اغلب تمرینات هدف را در دریا در نزدیکی Lombardsijde انجام می دهد. این بدان معنی است که شما نمی توانید به اوستنده بروید. به دلیل موقعیت مکانی مزرعه دریایی دیگر نمی توانید مستقیماً دریانوردی کنید. این بدان معنی است که شما فقط می توانید به سمت De Panne حرکت کنید، اما باد معمولاً از آن جهت و یک کشتی بادبانی می آید. آقای Desloovere به VRT News گفت.

به گفته گروه Colruyt، مکان مزرعه دریایی با استفاده از یک مدل ریاضی ترسیم شده است. مزرعه دریایی ما در منطقه ای قرار دارد که توسط دولت فدرال تعیین شده است و تحقیقات عمومی نشان داد که فضای کافی بین ساحل و منطقه پروژه برای قایقرانی وجود دارد. بنابراین مزرعه دریایی مانع ورود و خروج به بندر نخواهد شد. جوناس گوتین از گروه Colruyt گفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *