اعتصاب بخش عمومی: اقدام ملی در روز سه شنبه بسیاری از بخش ها را مختل خواهد کرد

حمل و نقل عمومی، ادارات، جمع آوری زباله، آموزش و همچنین کانال های عمومی مختل خواهند شد. اتحادیه سوسیالیست ها همچنین خواستار اعتصاب عمومی برای روز 31 مه شده است. این روز اقدام با هدف محکوم کردن یک نارضایتی عمومی در بخش عمومی است. جبهه مشترک صنفی فقدان ابزار و احترام به گفتگوی اجتماعی از سوی مقامات را محکوم می کند. نمایندگان کارگران خواستار قدرت خرید بیشتر، سرمایه گذاری و تقویت حقوق بازنشستگی هستند.

اتحادیه‌ها تاکید کردند: بحران کرونا نشان داده است که خدمات عمومی قوی در شرایط سخت ضروری است.

این اقدامات به همه خدمات عمومی، فدرال، اجتماعی و منطقه ای گسترش خواهد یافت. آنها اشکال مختلفی از جمله اعتصاب خواهند داشت. در راه آهن، کارکنان SNCB در حرکت شرکت خواهند کرد و بنابراین پیشنهاد قطار از دوشنبه 30 می در ساعت 10 شب تا سه شنبه عصر محدود خواهد بود. حداقل خدمات با توجه به حضور پرسنل انجام می شود، روز قبل از اقدام اطلاع رسانی خواهد شد.

ادارات منطقه ای و شهرداری نیز بسته خواهند شد، در حالی که آتش نشانان نیز برای محکوم کردن “علاقه اندک” به پرسنل مناطق امدادی در بسیج شرکت خواهند کرد.

در آموزش و پرورش، اتحادیه سوسیالیست فلاندری ACOD Onderwijs به جنبش اعتصاب خواهد پیوست و CGSP معلمان شرکت کننده را پوشش خواهد داد، اما به طور گسترده وابستگان خود را بسیج نخواهد کرد، که قبلاً در یک سری تظاهرات برای درخواست تغییر جهت در سیاست مدرسه در والونیا-بروکسل شرکت داشتند. فدراسیون.

کارکنان RTBF و VRT نیز در این اعتصاب شرکت خواهند کرد.

اقدامات منطقه ای نیز انجام خواهد شد. به عنوان مثال، در منطقه مرکز، CGSP اعلامیه‌ها را توزیع می‌کند و در چندین مکان پیت‌های مسدودکننده ایجاد می‌کند. فعالان صبح زود در آتنیوم استانی Morlanwelz، در هواپیمای شیبدار Ronquières، در چندین انبار TEC، در مقابل ادارات شهرداری La Louvière و Binche یا حتی در سایت Hygea بین شهری حضور خواهند داشت. مدیریت و پارک های کانتینری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *