اعتماد بنگاه ها در ماه آوریل بهبود می یابد

ابزار مورد استفاده بانک ملی بلژیک برای اندازه گیری اعتماد تجاری اکنون به 2.4 واحد رسیده است که نسبت به ماه گذشته 2.0 واحد افزایش یافته است. همه بخش‌های اقتصاد به جز خدمات به شرکت‌ها، افزایش اعتماد بنگاه‌ها را نشان دادند.

تجارت (افزایش 6.8 واحدی در مارس) شدیدترین افزایش را در اعتماد بنگاه ها نشان داد. در صنایع فرآوری، که اطمینان 3.2 واحد افزایش یافته بود، کارآفرینان بیش از هر چیز نسبت به وضعیت فعلی دفترچه های سفارش خود و توانایی آنها برای به دست آوردن لوازم مورد نیاز برای تولید کالاهای خود خوش بین بودند. آنها همچنین نسبت به چشم انداز اشتغال در بخش خود به میزان کمتری ابراز خوش بینی کردند. با این حال، آنها در مورد تقاضا کمتر خوشبین بودند.

این در حالی است که در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات به سایر شرکت ها خوش بینی نسبت به ماه گذشته 3.4 واحد کاهش یافته است. این بیش از هر چیز در میان شرکت هایی که قطعات را تولید می کنند قابل توجه بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *