الکساندر زورف از برنامه های آخر شب بعد از ATP مادرید عصبانی است: “باید بگویم ATP کار وحشتناکی انجام داد”

الکساندر زورف پس از شکست در فینال Masters 1000 مادرید در روز یکشنبه مقابل کارلوس آلکاراز، ستاره جدید اسپانیایی، در ATP موفق شد.

زورف که چند بازی طولانی این آخر هفته را پشت سر گذاشت، گفت: “باید بگویم ATP کار وحشتناکی انجام داد. دو روز پیش ساعت 4:00 یا 4:30 صبح به رختخواب رفتم و دیروز ساعت 5:20 صبح بود.” خوب بعد از نیمه شب

“برای یک فرد عادی که ساعت 4 یا 5 صبح به رختخواب می رود، بیدار ماندن از قبل دشوار است. و سپس باید در فینال مقابل کارلوس آلکاراز، بهترین بازیکن حال حاضر جهان، بازی کنم. هیچ هماهنگی در این زمینه نداشتم. سرویس من و نه در ضربات من. دو توپ فوق العاده آسان را از دست دادم، اما این به این دلیل است که همه چیز جلوی چشمان من حرکت می کرد.”

در فوریه سال جاری، زورف تنها در ساعت 5 صبح توانست در آکاپولکو یک پیروزی را جشن بگیرد. این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد، هر هفته این اتفاق می‌افتد. در آکاپولکو تا ساعت 8:30 صبح بیدار بودم و صادقانه بگویم، کمی خسته‌ام.

زورف، 25 ساله، بازیکن شماره 3 جهان، مدت کوتاهی پس از “کار شبانه” خود در آکاپولکو به دلیل رفتار نادرست در یک مسابقه دونفره محروم شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *