“اما او فکر می کند او کیست؟”: ​​رفتار یک ماجراجو از “Koh-Lanta: Le Totem Maudit” کاربران اینترنت را آزار می دهد.

هفته ها می گذرد و طناب در حال سفت شدن است کوه لانتا: توتم نفرین شده. حذف لوانا و ماکسیم که سرنوشتشان به هم گره خورده است برای ماجراجویان حذف شده ای که رفقایشان را که مشعلشان قطره قطره خاموش شده می بینند سخت هضم می شود.

با این حال، در اردوگاه متحد، ماجرا همچنان ادامه دارد. سیخ گوشت گاو، سیب زمینی سرخ کرده، موس شکلاتی، شب در یک تخت دنج، صبحانه و برخورد استثنایی با لاک پشت های دریایی، پاداش دو نفری است که برنده «A bout de souffle»، آزمون افسانه ای آپنه کوه لانتا. پس از یک عملکرد قابل توجه، باستین به پیروزی رسید و آمبره را از نزدیک دنبال کرد. ابتدا یک هدیه اضافی به مرد جوان ارائه می شود، یعنی یک طلسم که از او برای شورای بعدی محافظت می کند. “من به خودم خیلی افتخار می کنمAmber را راه اندازی می کند که دوم از توصیه های بعدی مصون نیست اما می تواند از راحتی در شرکت باستین لذت ببرد.

با این حال، برای ماجراجویی که مسابقه را باخته است، همه چیز سخت می شود. روز بعد، او باید در مرحله حذفی با دو ماجراجوی دیگر که توسط برندگان انتخاب شده اند، باستین و آمبره رقابت کند. کوردیست فرستادن فوزی را انتخاب می کند. “او کسی است که کمتر از همه می شناسماو توضیح می دهد. مدیر تمرینات ورزشی، او نام ژان چارلز را بیرون می آورد.از ابتدا، او در مسابقه ای پیروز نشده است، او آسایش پیدا نکرده است. او اعتماد به نفس ندارد و من به خودم می گویم که در آنجا می تواند تلاش خود را به 3000 درصد افزایش دهد تا خودش را ثابت کند. متاسفم ژان چارلز.” توجیهی که نه ژان چارلز را خشنود کرد و نه کاربران اینترنتی. آنها از افزودن یک لایه در شبکه های اجتماعی دریغ نکردند، به خصوص که امبر پس از رای دادن به لوانا از قبل مورد توجه قرار گرفته بود. “بهانه امبر و وزیرش“،”دورویی امبر mdr، حداقل باستین با فوزی پول نقد بود بدون هیاهو، “امبره فکر میکنه کیه؟؟؟“، نظراتی است که از زمان پخش برنامه می توان در وب گفت.

“من خیلی ناامید هستم”

این یک آزمون تعادل است که در انتظار سه ماجراجو روی صندلی داغ است. آنها باید موفق شوند چهار توپ را روی هم بگذارند و بین هر کدام یک تکیه گاه قرار دهند. برای این آزمایش، ماجراجویان باید تمرکز زیادی را نشان می دادند. بدشانس در آزمون راحتی، اولگا برنده می شود. پس از یک تنش رودررو، این ژان چارلز بود که از بازی خارج شد و با خیال راحت روی شن ها افتاد. بنابراین فوزی حذف می شود. “من از این مصیبت و دقت می ترسیدماو به دنیس بروگنیارت گفت. پدرم مدام به من می‌گوید که من هر چیزی جز دقیق هستم. می خواستم به پدرم ثابت کنم که اشتباه می کند اما متاسفانه نتوانستم. من بسیار ناامید هستم، اما به عنوان یک ماجراجو، به سفرم افتخار می کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *