انجمن شهر فهرستی از پیشنهادات را برای شروع مجدد بحث Bois de la Cambre منتشر می کند

گروه مطالعه و اقدام آراو فهرستی از 25 پیشنهاد برای Bois de la Cambre منتشر کرده است. بزرگترین پارک در بروکسل، گزارش Bruzz. انجمن شهر بیان می‌کند که می‌خواهد بحث‌های جدیدی را در مورد چگونگی «بازگرداندن» پارک به شهروندان بروکسل ایجاد کند.

این پیشنهادها از بسته شدن کامل جنگل به تردد خودروها، تا فواره‌های آبخوری بیشتر، توالت‌های عمومی و تابلوها را شامل می‌شود. Arau اتصال دوچرخه بیشتر به پارک و حتی یک خط تراموا را در امتداد کل Chaussée de Waterloo پیشنهاد می کند تا ترافیک اتومبیل در اطراف پارک کاهش یابد.

این انجمن همچنین پیشنهاد ایجاد یک میدان رویداد جدید در میدان فعلی در خیابان لوئیز را ارائه می‌کند که پارک را از فستیوال‌های بزرگ و اغلب خصوصی رها می‌کند. ماریون السیان، مدیر آراو، می‌گوید: «آلودگی صوتی و نوری ناشی از رویدادهای اطراف کیوسک، تنوع زیستی پارک، مانند خفاش‌ها را تهدید می‌کند.

انجمن شهر با 25 پیشنهاد خود می خواهد بحث های قبلی را در مورد Bois de la Cambre دوباره باز کند. آلسیان می گوید: “توجه سیاسی به جنگل هنوز هم اغلب به ماشین های کم یا زیاد معطوف می شود. ما از خود می پرسیم: چگونه دوباره آن را به پارک تبدیل کنیم، جایی که بتوانید در آن استراحت کنید، ورزش کنید، استراحت کنید و به طبیعت احترام بگذارید؟ ما اکنون می‌خواهند این ایده‌ها را همراه با مردم بیشتر توسعه دهند.”

Bois de la Cambre در طول قرنطینه در بهار 2020 به طور کامل به روی تردد خودروها بسته شد. شهر بروکسل دوست داشت با بسته شدن ادامه می‌داد، اما شهرداری همسایه Uccle می‌ترسید که این اقدام باعث ایجاد ترافیک اضافی از طریق آن شود. مناطق مسکونی.

مرحله آزمایشی در پاییز دنبال شد که در آن حلقه جنوبی پارک به روی خودروها بسته شد، اما این آزمایش پس از یک چالش قانونی کنار گذاشته شد. امروزه خودروها دوباره در خیابان د بوتسفورت جنوبی و خیابان دی دیان مورد استقبال قرار می گیرند.

شهرداری اوکل همچنان راضی نیست و در ابتدای سال جاری دوباره شهر را به چالش کشید. شهردار بوریس دیلیس، که ترجیح می‌دهد برای کاهش ازدحام خود کمون، اجازه عبور بیشتر از پارک را بدهد، می‌گوید: «ما خواستار ارزیابی وضعیت فعلی هستیم.

با این وجود، آراو یک بار دیگر خواستار یک جنگل کاملاً بدون ماشین است. ماریون آلسیان تاکید می کند: ما یک سازمان مستقل هستیم و می خواهیم در درجه اول نماینده مردم بروکسل باشیم.

آراو پیشنهادات خود را عمدتاً بر اساس دو کارگاه آموزشی شهروندان است که در سال 2020 برگزار شد. در اولین کارگاه، انجمن های طبیعت و دوچرخه سواری به همراه چندین برنامه ریز شهری شرکت کردند. السیان می‌گوید: «نماینده‌ای از کمیته‌های ناحیه Uccle نیز وجود داشت، اما سازمان حرکتی Touring و گروه اقدام «L’automobiliste en a Marre» دعوت نشدند. السیان می گوید: «آنها در آن زمان بسیار خصمانه بودند. الکه وان دن برانت، وزیر تحرک، در آن زمان از سوی گروه اقدام رانندگان در رسانه های اجتماعی تهدید به مرگ شد.

این واقعیت که همه پشت میز نبودند، شهرداری اوکل را در مورد اساس دموکراتیک این مطالعه شک می کند. شهردار دیلیز می‌گوید: «وقتی می‌شنوم که کمیته‌های محله را زیر سوال برده‌اند، بسیار مراقب هستم، زیرا بسیاری از ساکنان وقت ندارند به چنین جلسه‌ای بروند. او هنوز مطالعات آراو را دریافت نکرده است. دیلیس که از “افراط گرایی” صحبت می کند، می گوید: “بستن کل پارک به هر حال از نظر محیط زیست مزخرف است. اینگونه آلودگی هوا را وارد مناطق مسکونی می کنید.”

به قول خودش، آراو عمدتاً می‌خواهد بحث را دوباره به راه بیندازد و می‌پذیرد که بیشتر از چیزی که احتمال دارد می‌خواهد. آلسیان می گوید: “مسئله اساسی برای ما این است که منطقه باید مدیریت پارک را از شهر بروکسل به دست بگیرد.”

در همین حال، شهر بروکسل از شهروندان می‌خواهد تا به پانلی برای بحث در مورد وضعیت ترافیک در Bois de la Cambre و نظارت بر مطالعه تحرک در پارک به مدت یک سال بپیوندند.

در فوریه امسال، یک شرکت مشاوره به سفارش شهر بروکسل یک مطالعه تحرک را در و اطراف Bois de la Cambre آغاز کرد. هدف این بود که جریان های ترافیکی را از طریق جنگل و اطراف آن ترسیم کنیم و بررسی کنیم که بسته شدن جزئی یا کامل جنگل برای تردد خودروها چه تأثیری خواهد داشت.

بوریس دیلیس، شهردار Uccle تردید خود را در مورد عینی بودن شرکتی که برای انجام این مطالعه مامور شده است ابراز کرده است و با توجه به اینکه شهرداری او و شهر بروکسل هنوز بر سر وضعیت ترافیک اطراف پارک با هم اختلاف دارند، شهر اکنون گامی برای راه اندازی برداشته است. یک هیئت شهروندان برای نظارت بر مطالعه.

در مجموع، شهر بروکسل به دنبال شانزده نفر است، نه همه ساکنان بروکسل. شش مکان از شانزده مکان برای ساکنین Uccle رزرو شده است. سه فضا برای شهروندان هر دو شهر بروکسل و ایکسل رزرو شده است. دو تن از ساکنان Watermael-Boitsfort، و هر یک از Rhode Saint-Genèse و یکی از Linkebeek در جستجوی هستند.

در بیانیه ای از شهر بروکسل آمده است: “هیئت باید ترکیب خوبی باشد. در ترکیب، به تعادل از نظر عملکرد در منطقه، جنسیت، سن و نقش زبان توجه شده است. هدف این است. برای تقویت مطالعه با گسترش پارامترهای آن.”

علاوه بر این، شهر حالت های حمل و نقل نامزدهای پانل شهروندان را در نظر می گیرد. شش شرکت کننده باید رانندگان باشند، بقیه باید در درجه اول عابران پیاده، دوچرخه سواران یا کاربران حمل و نقل عمومی باشند.

پانل شهروندان از کارشناسان فنی که مطالعه تحرک را انجام می دهند به مدت یک سال پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، این نیز قصد دارد که از پنل برای اطلاع رسانی به مردم در مورد هر گونه پیشرفت و نتیجه استفاده شود. کسانی که مایل به ثبت نام در پنل شهروندان هستند می توانند تا 15 اردیبهشت اقدام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *