انجمن مالکان کشتی بلژیکی ملوانان اوکراینی را با خانواده هایشان متحد می کند

در حال حاضر حدود 12 نفر در پناهگاهی در ساختمانی در منطقه آنتورپ هوبوکن اقامت دارند. با این حال، KBRV انتظار دارد خانواده های بیشتری به زودی به این پناهگاه بیایند. در نتیجه جنگ در کشور خود، دریانوردان اوکراینی همیشه نمی توانند پس از اتمام یک ماموریت بر روی امواج اقیانوس به آنجا بازگردند.

نیاز آشکار به سرپناهی بود تا زمانی که آنها در خشکی هستند، اسکان آنها را فراهم کند. شرکت‌های کشتیرانی بلژیکی که آنها را استخدام می‌کنند، اکنون می‌توانند آنها را به پناهگاهی در هوبوکن ببرند، جایی که می‌توانند با خانواده‌های خود از استراحت با کیفیت لذت ببرند. برخی از خانواده های ملوانان به طور ویژه به بلژیک پرواز کرده اند تا با بستگان دریانورد خود در پناهگاه هوبوکن متحد شوند.

این پناهگاه در یک ساختمان اداری خالی قرار دارد. صاحب ساختمان آن را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. تعداد زیادی داوطلب کمک کردند تا ساختمان را از یک بلوک اداری ساده به مکانی دلپذیر برای دریانوردان و خانواده‌هایشان تبدیل کنند.

هیلد پیترز از KBRV به آژانس مطبوعاتی بلگا گفت: “اولین خانواده هایی که وارد شدند خسته شده بودند. چند روز بعد باتری های آنها کاملاً شارژ شد. بچه ها با آغوش باز به سمت ما دویدند. دوست داشتنی بود.”

ملوانان اوکراینی و خانواده هایشان می توانند رایگان در پناهگاه بمانند و حداقل تا پایان سال می توانند این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *