اولین هت تریک حرفه ای آموزو: “من می خواهم این توپ را در پنجره بگذارم”

اسمن آموزو هت تریک می کند، به این دلیل است که او همیشه آنجاست تا برای تیم کار کند. او گاهی اوقات خود را زیر سوال می برد، اما هرگز کمتر کار نمی کرد و خودخواهانه فکر نمی کرد.”

وینسنت کمپانی به ندرت اجازه می دهد احساساتش صحبت کنند. با این حال، او باید رفتار مثال زدنی مرد مسابقه را برجسته می کرد: فرانسیس آموزو. در نهایت، مخالفان آن را بگویید. این بازیکن بسیار ساکت مانده است اما قصد دارد از ساعت شکوه خود استفاده کند “با خانواده”.

آیا قبلاً در دوران حرفه ای خود هت تریک کرده اید؟

با بازیکنان حرفه‌ای، هرگز. از سوی دیگر، بازی مقابل لوکزامبورگ را در بین جوانان به یاد دارم که در آن سه بار گلزنی کرده بودم. اما با بازیکنان حرفه‌ای نبود.

کدام یک از سه هدف شما مورد علاقه شماست؟

“اولین. من از دورتر شوت می کنم. علاوه بر این، زیرکزی یک توپ عالی به من می دهد.”

آیا می دانید با چه سرعتی ضربه می زنید؟

“نظری ندارم…”

112 کیلومتر بر ساعت!

“بد نیست. به خصوص از داخل پا.”

چرا برای جشن گرفتن گلتان به آغوش فلوریبرت نگالولا دویدید؟

او همیشه به من کمک می کرد. در تمرینات پایانی خیلی با من صحبت می کرد و تشویقم می کرد. خیلی من را کنار می کشد، فیلم ها را به من نشان می دهد.

همه هم تیمی هایت به تو خوشحال شدند و اگر درست دیدیم با توپ مسابقه رفتی!

“بله. من کسی نیستم که در هر بازی گل می زند، بنابراین آنها واقعاً برای من خوشحال هستند. من حق داشتم توپ را پس بگیرم (می خندد). اما هنوز وقت نکردم او را به خدمت بگیرم. همه. تمام شد، آن را در یک ویترین زیبا در خانه قرار خواهم داد.”

ما اغلب به فقدان واقع گرایی شما به عنوان نقطه اصلی کار شما اشاره کرده ایم. این سه گانه ممکن است به شما کمک کند…

“برای اعتماد به نفس، زدن سه گل به من کمک کرد. به خصوص که من واقعاً می توانستم زمانی که ضربه می زدم آرام بمانم. در خانه، انسداد عمدتا ذهنی بود. من حرکت کردم و سپس استرس بیشتر شد. فکر می کنم اگر بتوانم آرام بمانم. جلوی دروازه، راحت تر خواهد بود. لازم نیست زیاد فکر کنم. اگر توپ بیاید، ضربه می زنم.”

آیا اهداف خود را انتشار پس از یک فصل سخت می بینید؟

“بله، اما من از نظر ذهنی قوی هستم. فصل همیشه گلگون نبوده است، اما من همیشه بهترین عملکردم را انجام داده ام. وقتی وارد بازی شدم، هر بار همه چیز را دادم. من خوش شانس هستم که این دو بازی آخر را شروع کردم. و من می خواستم آن را ثابت کنم. به خصوص که او من را در سمت چپ، در جناح مورد علاقه ام قرار داد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *