اولین پل دوچرخه سواری بر روی جاده کمربندی بروکسل در ماچلن افتتاح شد

اولین پل دوچرخه سواری و عابر پیاده روی جاده کمربندی شلوغ بروکسل که بین Machelen-Diegem و Zaventem قرار دارد، اکنون به طور رسمی افتتاح شده است.

VRT گزارش می دهد که افتتاح آن نشان دهنده تکمیل F3 است، بزرگراه دوچرخه سواری که مدت ها در انتظار آن بودیم که لوون و بروکسل را به هم متصل می کند.

مارین استرویف از De Werkvennootschap، یک سازمان فلاندری متعهد به پروژه‌های بزرگ و پیچیده تحرک، گفت: «این پل یک حلقه گمشده بسیار مهم است که ما برای ارتباط دوچرخه‌سواری مهم بین لوون و بروکسل به آن پی برده‌ایم.

افراد زیادی هستند که برای کار با دوچرخه از لوون به پایتخت می‌روند و تا امروز مجبور بودند برای عبور از جاده کمربندی مسیرهای انحرافی زیادی را طی کنند. با پل دوچرخه، دوچرخه سواران می توانند بدون انحراف و بدون از دست دادن زمان به سفر خود ادامه دهند.

پل دوچرخه سواری جدید حدود دو تا سه کیلومتر در رفت و آمد از لوون به بروکسل صرفه جویی می کند. بیش از 24 میلیون یورو هزینه داشت و 18 ماه طول کشید (عکس گروه Besix).

استرویف توضیح داد: «برقراری چنین پلی آسان نیست. ما در بالای یکی از پرترددترین مسیرهای ترافیکی کشورمان کار می‌کنیم – باید ستون‌ها قرار داده شود و پل در جای خود قرار گیرد، که برای آن مجبور شدیم چند شب جاده کمربندی را ببندیم.

مسافرانی که روز دوشنبه از پل دوچرخه عبور کردند با قهوه و شیرینی مورد استقبال قرار گرفتند و رضایت خود را از سفری کوتاه تر و ایمن تر به پایتخت ابراز کردند.

یکی از مسافران به VRT گفت: «این شاید یکی از آخرین چیزهایی بود که باعث شد مردم از دوچرخه سواری برای رفتن به محل کار در بروکسل جلوگیری کنند. «پیش از این، ما واقعاً مجبور بودیم بین اتومبیل‌ها در مسیرهای قتل عام دوچرخه‌سواری کنیم. ما مجبور شدیم مدت زیادی برای پل دوچرخه صبر کنیم، اما این بسیار امن تر خواهد بود.

برخی دیگر اشاره کردند که مسیر هنوز کاملاً تمام نشده است. یکی از مسافران گفت: «در منطقه بروکسل، مسیر هنوز باید گسترش یابد، و همچنین هنوز کار برای انجام سیگنال‌دهی وجود دارد.»

وزیر جابجایی فلاندرز، لیدیا پیترز (Open VLD) و نماینده برابانت فلاندری، Tom Dehaene (CD&V) اولین افرادی بودند که در مراسم افتتاحیه آن با دوچرخه از جاده کمربندی بروکسل عبور کردند.تصویر، تصویر اصلی).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *