اوکراین برنده یوروویژن 2022 شد و بلژیک در جایگاه نوزدهم ایستاد

زیباترین آهنگ اروپایی 2022 چیست؟ این را فینال بزرگ مسابقه آواز یوروویژن عصر امروز شنبه در تورین مشخص کرد.

معشوقه مراسم با میکا و الساندرو کاتلان، لورا پاوسینی توپ را با ترکیبی از زیباترین آهنگ‌هایش و داستانی به مناسبت این مراسم باز کرد، مترجم “La Solitudine” زبان‌ها را از ایتالیایی به ایتالیایی، انگلیسی از اسپانیایی و اسپانیایی را به هم متصل می‌کند. حتی فرانسوی

در نظرات La Une، ژان لوئیس لاهای و مورین لوئیس به بینندگان هشدار می دهند: ژرمی ماکیزه، نماینده بلژیک، در این شب به جایگاه شانزدهم سقوط خواهد کرد.

جمهوری چک وارد صحنه می شود و پس از آن رومانی. Maro، نماینده پرتغال، سپس با آهنگ Saudade Saudade، آهنگی که در مورد مرگ پدربزرگ خواننده صحبت می کند، لحظه ای بی انتها را به عموم مردم ارائه می دهد.

“از خمیر پنکیک عبور می کند”

تقریبا 20 سال پس از موفقیت بین المللی In the Shadows، گروه The Rasmus برای دفاع از رنگ فنلاند می آید. در آغاز، لوری یلونن خواننده به استفن کینگ و رمانش «آن» چشمکی می‌زند. کاربران اینترنت در پایان سرویس تقریباً تقسیم می شوند. یکی از آنها در شبکه های اجتماعی می نویسد: “آنها به جای آمدن به یوروویژن باید در “در سایه” می ماندند (در سایه ها، یادداشت سردبیر). پس از گذشت سوئیس، نوبت الوان و آهیز فرانسوی است که با فولن، عنوان برتونی خود، هدف وب قرار گیرند. مورین لویس که از خواندن برخی نظرات با صدای بلند لذت می برد، می گوید: «در حال رد شدن از خمیر پنکیک است».

نروژی ها مجهز به ماسک و عینک آفتابی خود روی صحنه می آیند. مجری می خندد: «این مینیون ها نیستند (شخصیت های فیلم «من، زشت و شرور»، یادداشت سردبیر)، این نروژی ها هستند».

پس از آن، ارمنستان با خواننده‌اش با لباس خواب، ایتالیا با محمود و بلانکو مورد تحسین عموم و اسپانیا با Chanel قرار می‌گیرند، نماینده‌اش به دلیل لباس‌های بیش از حد تحریک‌آمیزش مورد توجه قرار می‌گیرد. “شانل، من آن را دوست دارم. اشک می ریزد و نه تنها لباسش!

پس از هلند، نمایندگان اوکراین، مورد علاقه بزرگ این نسخه، با کلاه صورتی روی جمجمه، ورود خود را روی صحنه می‌سازند. اجرای آنها در ارکستر کالوش با رنگ های زرد و آبی پرچم اوکراین به پایان خواهد رسید. در پایان، یکی از اعضای گروه از پوشش رسانه ای این رویداد استفاده می کند و برای کمک به کشور جنگ زده خود درخواست کمک می کند.

آلمان، لیتوانی، آذربایجان و اینجا در بلژیک هستیم. مانند اجرای خوب ارائه شده در نیمه نهایی دوم، ژرمی ماکیزه با آهنگ «دلتنگت» بی عیب و نقص اجرا کرد، عنوانی که ارزش موسیقی متن جیمز باند را داشت.

ایسلند از یونان پیروی می کند، که مورد علاقه است، و پس از آن مولداوی با عنوان خود که ترکیبی از فولکلور و راک اندرول است، می آید. کورنلیا یاکوبز، نماینده سوئد، با آهنگ “Hold me Closer” شور دیگری ایجاد کرد. پس از آن استرالیا، مهمان یوروویژن برای شصتمین سالگرد مسابقه، بریتانیا، لهستان و صربستان با طراحی رقص معروف شستن دست‌ها. استونی این نسخه را می بندد.

پس از شروع رای گیری و قبل از کشف نتایج، Maneskin، برنده ایتالیایی سال گذشته، روی صحنه اجرا کرد و این جمله را به پایان رساند: “خوش بگذرانید و مهمتر از همه زیاد به میز نزدیک نشوید!” (می خندد). اشاره ای به جنجالی که پس از پیروزی او در سال 2021 به وجود آمد. این خواننده مظنون به مصرف مواد مخدر در طول مسابقه بود. اتهاماتی که این گروه همیشه آن ها را رد کرده و آزمایش های آن گروه را پاک کرده است.

در صدر رده بندی، پس از رای حرفه ای ها، بریتانیا جایگاه رهبری خود را به نفع اوکراین که 439 امتیاز از مردم دریافت کرد، از دست داد. این رتبه برتر، کشور در حال جنگ آن را تا پایان حفظ خواهد کرد. اوکراین با 631 امتیاز برنده این شصت و ششمین دوره مسابقه آواز یوروویژن و بالاتر از بریتانیا، اسپانیا و سوئد است. بلژیک در رتبه نوزدهم قرار دارد. از سوی دیگر ضربه سختی برای فرانسه که در این دوره ماقبل آخر شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *