“او مرد نیست”: شگفتی عمومی در “Koh-Lanta: Le Totem Maudit”

آخرین قسمت از کوه لانتا: توتم نفرین شده بینندگان را گرسنه گذاشت دور از رفقای خود، کالین و لوانا، ماجراجویانی که برای رفتن به سفیران انتخاب شده‌اند، باید تصمیم بگیرند: یا روی نام ماجراجو برای حذف به توافق می‌رسند یا به سراغ توپ سیاه می‌روند و جایگاه خود را در بازی به خطر می‌اندازند. رفتن به توپ سیاه را انتخاب کنید. “ترجیح می دهم با سرم بالا بروم تا اینکه ببینم یکی از اعضای تیمم می رودلوانا می‌گوید. اما، کالین که تحت تأثیر نفرین قرار گرفته است، شانس کمتری برای خارج شدن از آن دارد (از هر سه توپ، دو توپ در پهلوی او سیاه است). مرد جوان با شکنجه در نهایت حاضر نمی‌شود ماجراجویی خود را به خطر بیندازد و موافقت می‌کند. یکی از شرکای زرد خود را پس از مشورت با لوانا قربانی می کند. در عوض، دومی قول می دهد که در چهار شورا بعدی هیچ کس به او و اولگا رای نخواهد داد.

کالین و لوانا با یافتن قبیله متحد شده خود را توضیح می دهند. “متأسفانه، زردها متاسفم …کالین قبل از اعلام حذف ستا شروع می کند. ماجراجو متعجب و ناامید پاسخ می دهد:من ناامید هستم زیرا می دانستم که حتی با دو سوم این کار را انجام می دهم.“چه چیزی روی تعادل سنگینی می کرد؟ سمت بازنشستگی بیشتر او در اردو یا عدم عملکرد او در تست ها. “فکر نمی‌کنم در این انتخاب خیلی خودخواه بودم. این یک بازی است. شما باید بدانید که در صورت امکان کارت‌های خود را کجا بکشید.کالین توضیح می دهد.

غمگینم چون اصلاً آن چیزی نیست که تصور می کردم، در مقابل دوربین سیتا را محرمانه می گوید. من این را از طرف او بسیار ناعادلانه می دانم. برای من، او مرد نیست، فقط همین. او فریب خورد.

کالین در مواجهه با دنیس بروگنیارت و قبیله سفیدپوست دوباره سعی می کند ژست خود را توضیح دهد:این یک ماموریت انتحاری بیش از هر چیزی بود“، او می گوید.

صبور باش…

وقتی شکست می‌خورید، فقط می‌توانید خودتان را سرزنش کنید.با این سخنان، دنیس بروگنیارت اولین آزمایش ایمنی فردی قبیله متحد شده را آغاز می کند. در جریان دوم، ماجراجویان که هنوز در حال رقابت هستند باید موقعیت یک کوالا را روی یک قطب بگیرند و صبر زیادی را انجام دهند. آخرین نفری که سقوط کند، برنده این رویداد خواهد بود.

پس از یک فینال فشرده، لوآنا در برابر باستین پیروز می شود و اولین توتم انفرادی را دریافت می کند.

تغییر وضعیت در شورا

در زمان رای گیری، فرانسوا و نیکولا یقه مصونیت خود را بیرون می آورند. سپس آرا شمارش می شود. کالین با هفت رای مخالف او حذف می شود در حالی که لوانا به او قول داده بود که در چهار شورای بعدی غیر قابل لمس است. “در آنجا، من این تصور را دارم که کاملاً غیر واقعی است“، ماجراجویی را که از ابرها سقوط می کند به راه می اندازد.

لوانا به نوبه خود اعتراف می کند که “خجالت زده“.”قول دادم تا آخرش ازت محافظت کنم، او می گوید. به تعهداتم عمل کردم من نمی توانم مخالف آرا باشم. من سعی کردم. من صمیمانه عذرخواهی می کنم.فرانسوا به نوبه خود به سرعت می گوید که برای انتقام از ستا و به دلیل عدم اعتماد به کالین به کالین رای منفی داد.

شما امروز او را از بین می برید زیرا می دانید که او می تواند خیلی دور بروداولگا که با چشمان اشک آلود تا آخر از رفیقش دفاع می کند، نتیجه گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *