ایلان ماسک توییتر را می خرد: در اینجا نحوه تغییر شبکه اجتماعی آمده است

از بیانیه مطبوعاتی این شبکه اجتماعی می دانیم که ایلان ماسک، میلیاردر ولخرج، عصر دوشنبه به طور رسمی توافق خود با توییتر را تأیید کرد. او این پلتفرم را حدود 44 میلیارد دلار خریداری می کند.

درمورد آزادی بیانماسک قبلاً به شدت از توییتر انتقاد کرده است و معتقد است که ناظران بیش از حد مداخله می کنند. آزادی بیان اساس یک دموکراسی کارآمد است و توییتر میدان عمومی دیجیتالی است که در آن موضوعات حیاتی برای آینده بشریت مورد بحث قرار می گیرد.، میلیاردر در بیانیه مطبوعاتی توییتر اشاره می کند.

“من می خواهم با بهبود محصول با ویژگی های جدید، ایجاد الگوریتم های منبع باز برای افزایش اعتماد، مبارزه با هرزنامه ها و احراز هویت همه انسان ها، توییتر را بهتر از همیشه بسازم. توییتر پتانسیل بسیار زیادی دارد – من نمی توانم منتظر کار با شرکت و کاربر باشم. جامعه برای باز کردن قفل آن”ایلان ماسک خوشحال می شود.

در طول یک کنفرانس TED Talk، میلیاردر توضیح داد که می‌خواهد الگوریتم پلتفرم را تبدیل به یک الگوریتم کند. مدل منبع باز برای شفافیت بیشتر به طور مشخص، این به کاربران اجازه می‌دهد، برای مثال، بدانند چرا و چگونه فلان توییت در فید خبری آنها ظاهر می‌شود. به گفته وی، این مدل به «ترویج مرموز و تنزل رتبه توییت‌ها بدون اطلاع از آنچه اتفاق می‌افتد» ارجحیت دارد.

ماسک همچنین در توییتی وعده شکستربات های اسپم“.

سرانجام، زمانی که ماسک به هیئت مدیره توییتر پیوست، بحث در مورد این عملکرد را احیا کرد.برای اصلاحتوییتر قبلاً اعلام کرده است که روی این عملکرد کار می کند و یک دوره آزمایشی را در ماه جاری راه اندازی خواهد کرد. طبق گفته تیم های توییتر، این “پر درخواست ترین عملکرد در سال ها” بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *