ایلان ماسک در مورد “مرگ در شرایط مرموز” خود پس از درگیری در اوکراین شوخی می کند و توسط مادرش فریاد می زند: “این خنده دار نیست!”

اگر بخواهیم پست ایلان ماسک در توییتر را باور کنیم، دیمیتری روگوزین، رئیس آژانس فضایی روسیه، در پیامی تند به رهبر تسلا حمله کرده است. معاون سابق نخست‌وزیر روسیه ادعا می‌کند که او را به حفظ اینترنت در اوکراین با استفاده از ماهواره‌های Starlink متهم می‌کند.

بر اساس شهادت سرهنگ دیمیتری کورمیانکوف، فرمانده دستگیر شده تیپ 36 تفنگداران دریایی نیروهای مسلح اوکراین، پایانه های اینترنتی شرکت ماهواره ای استارلینک متعلق به ایلان ماسک توسط هلیکوپترهای نظامی به شبه نظامیان گردان نازی آزوف و به سربازان اوکراینی تحویل داده شده است. ماریوپل”او می‌گفت در پیامی که توسط خود مالک جدید توییتر ترجمه و به اشتراک گذاشته شد. “طبق اطلاعات ما، تجهیزات Starlink توسط پنتاگون تهیه شده است. بنابراین ایلان ماسک در ارسال تجهیزات ارتباطی نظامی برای نیروهای فاشیست در اوکراین نقش دارد. و ایلان، شما مانند یک بزرگسال مسئول خواهید بود و این چنین نیست.” مهم نیست که احمق بازی کنی”، می توانیم بخوانیم

به دنبال این پیام، ایلان ماسک با طنز واکنش نشان داد. “اگر در شرایط مرموز بمیرم، از شناختن شما خوشحال شدم”، او نوشت.

با این حال، واضح است که این شوخی به مذاق مای ماسک، مادر فرد مربوطه خوش نیامده است و او در پاسخ به این توئیت گفت: «خنده‌دار نبود».

او سپس عذرخواهی کرد و قول داد که “تمام تلاش خود را برای زنده ماندن انجام خواهد داد”.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *