ایلان ماسک می گوید که می خواهد ممنوعیت توئیتر ترامپ را لغو کند

این کارآفرین طی کنفرانسی که توسط فایننشال تایمز برگزار شد، تاکید کرد: «فکر می‌کنم این یک اشتباه بود، زیرا بخش بزرگی از کشور را بیگانه کرد و در نهایت مانع از شنیده شدن دونالد ترامپ نشد» زیرا او اکنون در شبکه اجتماعی خودش است.

این مولتی میلیاردر اخیراً برای خرید این شبکه اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار به توافق رسیده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در 8 ژانویه 2021 به دلیل خطر تحریک به خشونت در پی حمله خشونت آمیز به ساختمان کنگره، از توئیتر محروم شد.

خود آقای ترامپ بازگشت به این شبکه اجتماعی را رد کرده است.

آقای ماسک افزود: «آنچه می‌خواهم بگویم (…) این است که ممنوعیت ترامپ از توئیتر مانع از صحبت کردن او نمی‌شود.

این کارآفرین گفت که ممنوعیت های دائمی باید “بسیار نادر” باشد و به عنوان مثال برای حساب های جعلی محفوظ باشد.

ماسک افزود: «این بدان معنا نیست که هر کسی می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید، اگر چیزی غیرقانونی یا مخرب برای جهان بگوید». اما پس از آن باید تعلیق موقت یا توییت‌هایی را در نظر بگیرید که «ناپیدا می‌شوند» یا «با دامنه بسیار محدود».

او گفت: “اما من فکر می کنم ممنوعیت های دائمی اساساً اعتماد به توییتر را به عنوان مکانی عمومی که در آن همه می توانند نظر خود را بیان کنند، تضعیف می کند.”

ثروتمندترین مرد جهان تصمیم گرفته است که توییتر را بخرد تا آن را به یک شرکت خصوصی تبدیل کند و در بورس اوراق بهادار فهرست نشده باشد، و می‌خواهد آن را به سنگر آزادی بیان تبدیل کند، که به نظر او با اعتدال شدید محتوایی زیر پا گذاشته شده است.

دوشنبه، پس از بازدید کمیسر اتحادیه اروپا برای بازار داخلی، تیری برتون، از تگزاس، تاجر اطمینان داد که با قوانین جدید اروپا در مورد تنظیم شبکه های اجتماعی کاملا موافق است، که پلتفرم های اصلی را محدود به مبارزه بهتر با آن می کند. محتوای غیر قانونی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *