“این زهر متجسم است”: دلفین ویسپیسر در TPMP به شدت به متیو دلورمو حمله کرد (ویدئو)

او در “پست من را لمس نکن” بازگشته است. دلفین وسپیسر پس از اخراج از صحنه فیلمبرداری به دلیل حمایت از مارین لوپن، به برنامه سیریل هانونا بازگشت. و بازگشت او به شوی buzz مورد توجه قرار گرفت. او از این فرصت استفاده کرد و با ماتیو دلورمو، مقاله نویس تسویه حساب کرد.

متیو دلورمو احساس می کرد که دلفین وسپیسر باید از او حذف می شد فورت بویارد به خاطر مواضع سیاسی اش او سپس مقایسه ای پرمخاطره را بین دیودونه و ستون نویس آغاز کرد.

بنابراین این سوال پرسیده شد: “آیا ماتیو با مقایسه دلفین با دیودونه زیاده روی کرد؟” به گفته ذینفع اصلی، بدیهی است که بله. “این من را شگفت‌زده نمی‌کند و فکر نمی‌کنم کسی را شگفت‌زده کند. و به همین دلیل است که سر و صدای زیادی به پا نکرد. ماتیو تجسم سمی است. فکر می‌کنم او باید یک ناراحتی واقعی در او داشته باشد تا این همه نفرت را گسترش دهد. آیا یک نفر در اینجا وجود دارد که بتواند بگوید ماتیو هیچ سمی در او ندارد؟” از خانم سابق فرانسه پرسید.

“من تعجب نمی کنم زیرا متیو آرزوی بازیگر شدن را دارد، بنابراین او ممکن است فکر کرده باشد که اگر من اخراج شوم، او می تواند جای من را بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، کلاه گیس آبی به او می آید. خوب. از شانس، من اخراج نشدم. متاسفم برای شما. شما دو چیز را دوست دارید: پول، و خودتان را دوست دارید. این همه پست از کجا می آید؟ تحقیر شما، او در واقع از کجا می آید؟” وسپیزر.

“می تواند مادر و پدرش را بفروشد”

مقاله نویس به همین جا بسنده نکرد. او معتقد است که ماتیو دلورمو “آماده انجام هر کاری برای وزوز است. او می تواند مادر و پدرش را برای وزوز بفروشد.”

اظهاراتی که پس از کلی سرزنش، با ماتیو دلورمو و برخی از بینندگان موافق نبود. “سیریل، من می خواهم آنجا توقف کنم، این خیلی عجیب است. او به مادرم که دیگر آنجا نیست توهین می کند. من در بدنم سم دارم، من یک گنده هستم. فکر می کردم کمی بحث در مورد پس زمینه وجود داشته باشد. من متوقف می شوم. آنجا»، مرد سر صحنه فیلمبرداری واکنش نشان داد.

در شبکه های اجتماعی، برخی از دلفین حمایت می کنند. دیگران به فقدان بی رحمانه احترام و نجابت اشاره می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *