این کاندیدای RN برای اثبات اینکه او در سمت راست افراطی نیست، عکسی از همسرش را به صورت زنده در تلویزیون نشان می دهد

ژرارد ولوری، کاندیدای رالی ملی منطقه 3 رون در لیون، در حال حاضر به دلیل جنجالی که خودش در صحنه فیلمبرداری France 3 ایجاد کرد، در مورد آن صحبت می شود.

ژرار ولوری که به عنوان بخشی از مناظره در مورد انتخابات قانونگذاری دعوت شده بود، پس از آن که مهمان دیگری، بئاتریس دو مونتیل، جمهوری خواه، از «افراطی ها» صحبت کرد، توسط مجری به چالش کشیده شد.

کاندیدای RN با گذاشتن عکسی از همسرش با اصالت رواندا در صحنه از خود در برابر افراطی بودن دفاع کرد. ژستی که سارا پیلون، یکی از اعضای حزب ماکرون را سر صحنه فیلمبرداری شوکه کرد، دومی مدعی شد که “زندگی خصوصی باید در حوزه خصوصی باقی بماند”.

مجری پل ساتیس نیز بلافاصله واکنش نشان داد و به این اشاره کرد که این ژست بی ربط است. سپس بحث در مورد موضوعات دیگر ادامه یافت.

اما این جنجال بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است و کاربران اینترنت نیز خشمگین شده اند. در فرانس اینفو، ژرار ولوری به ژست خود بازگشت و اطمینان داد که این به هیچ وجه یک کودتای سیاسی از پیش آماده نشده بود و او همیشه عکس همسرش را روی خود داشت. “من به همسرم و سفر او بسیار افتخار می کنم”او می گوید، قبل از اینکه مشخص کند که اگر کسی مستقیماً او را نژادپرست خطاب نکرده بود، “معلوم بود و آزارم داد.”

او نیز آن را تشخیص می دهد “شاید واکنش بدی بود” از طرف خود و بابت این حرکت عذرخواهی کرد که به گفته خودش حتی همسرش هم ترجیح می‌داد این کار را انجام ندهد، در پی واکنش‌های شوکه‌کننده فراوان در فضای مجازی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *