ایگور دی کامارگو برای آخرین بار چکمه هایش را آویزان می کند

ایگور دی کامارگو علیرغم ناامیدی از عدم موفقیت در ارتقاء با RWDM، می‌تواند به یک حرفه موفق در فوتبال حرفه‌ای نگاهی بیاندازد. او امیدوار است بتواند به عنوان مربی به فعالیت در فوتبال ادامه دهد. او به VRT Sport گفت: “من قبلاً دیپلمم را گرفته ام، اما ابتدا می خواهم از تعطیلات لذت ببرم و مدتی را با خانواده ام بگذرانم.”

او در مورد بازی روز شنبه گفت: “این واقعاً مایه شرمساری است که به نتیجه رسیدیم، ما واقعاً به نتایج بیشتری امیدوار بودیم. این تیم شایسته تقدیر است. ما راه زیادی را پیموده ایم و بدیهی نیست که تا آنجایی که رسیده ایم. تیمی که فصل آینده صعود خواهد کرد، مطمئناً آنها را دنبال خواهم کرد.

می‌دانستم که این لحظه فرا می‌رسد و خودم را برای آن آماده کرده بودم. اکنون می‌خواهم استراحت کنم و به این فکر کنم که چه خواهیم کرد. خوب بود که ارتقا پیدا می‌کردم، اما این بدان معنا نیست که حرفه من کمتر خوب بود.

من همیشه سخت و با اشتیاق زیاد کار و تمرین کرده ام. پر رنگ و شاخص؟ انتخاب شدن برای تیم ملی بزرگترین چیزی بود که می توانستم به دست بیاورم و عناوین قهرمانی. اینها چیزهایی است که من همیشه به یاد خواهم داشت.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *