بارسا که در لوانته بدرفتاری شده بود، در وقت های تلف شده ظاهر شد و سریال دیوانه وار خود را تمدید کرد (ویدئو)

بارسا که سه پنالتی از جمله دو پنالتی را دریافت کرد، گل پیروزی را در 90+2 توسط لوک دی یونگ که ده دقیقه زودتر وارد بازی شد به ثمر رساند. پس از یک وقت اول بدون گل، در اقدام دوم همه چیز دیوانه شد. لوانته، ماقبل آخر جدول رده بندی اما در 45 دقیقه ابتدایی برتری داشت، با شایستگی توسط خوزه لوئیس مورالس، روی یک پنالتی که دنی آلوز دریافت کرد (1-0، 52) دروازه را باز کرد.

باشگاه مستقر در والنسیا می‌توانست برتری خود را در یک پنالتی جدید دو برابر کند، این بار توپ دستی اریک گارسیا را سوت زد، اما راجر مارتی دید که مارک آندره تراشتیگن تلاش او را دفع کرد (56).

ما فکر می‌کردیم کاتالان‌ها پس از برگرداندن موقعیت به لطف گل‌های پیر امریک اوبامیانگ با ضربه سر (1-1، 59)، و پدری، با شوتی به تور کناری (1-2،) در مسیر موفقیت آسانی هستند. 63e).

اما لوانته، تندرو، سومین پنالتی خود را پس از خطای کلمان لنگله، به لطف گونزالو ملرو (2-2، 83) به گل تبدیل کرد.

لوک دی یونگ که پس از گل تساوی وارد بازی شد، نوار را به ژاوی داد. مهاجم هلندی که در موقعیت ایده آل توسط جوردی آلبا قرار گرفت، با یک ضربه سر قدرتمند در تیرک دروازه نزدیک به گل رسید (2-3، 90 + 2).

بارسا که هنوز قبل از آمدن ژاوی در نوامبر نهم بود، رتبه دوم خود را پس گرفت. آبی و اناری ها 60 امتیاز دارند و با سویا اف سی مساوی هستند و 12 امتیاز کمتر از رئال مادرید دارند. باشگاه کاتالانی اما یک بازی کمتر از رقیب خود انجام داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *