باشگاه رویال کریکت بروکسل به فرخ مالک “قهرمان فقید کریکتینگ” ادای احترام کرد.

باشگاه کریکت رویال بروکسل از سوفی ویلمس وزیر امور خارجه سابق بلژیک و همسرش کریس استون در یک مسابقه یادبود ویژه اخیر به افتخار عضوی که بسیار از دست رفته، فرخ مالک، استقبال کرد.

مرگ ناگهانی سرمربی در سن 59 سالگی در دسامبر 2021، موجی از ستایش های صمیمانه را برای این بازیکن محبوب همه کاره در باشگاه مستقر در اوهاین برانگیخت.

اعضای RBCC مشتاق بودند که یک روز خاص را در تقویم کریکت در این فصل مشخص کنند و یک مسابقه دوستانه را به عنوان ادای احترام به مالیک ترتیب دهند. او پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن، به عنوان سرمربی تیم های جوانان به فعالیت خود در باشگاه ادامه داد.

در مسابقه یادبود، استون و ویلمس با اعضای باشگاه گفتگو کردند و خاطراتشان را مرور کردند و گفتند که حضورشان باعث افتخار است. استون سال‌ها قبل از بازنشستگی در RBCC یک بازیکن بسیار مورد توجه بود. او همچنین بازیکن سابق فوتبال استرالیایی است.

ویلمس در آوریل اعلام کرد که به طور موقت از سمت خود به عنوان وزیر خارجه کناره گیری می کند تا از همسرش کریس پس از تشخیص سرطان، مراقبت کند. اما بیماری او را از ادای خراج مالک بازنداشت. این زوج گفتند که برای آنها مهم است که در آن روز برای دوستشان که بسیاری او را “قهرمان جیرجیرک” توصیف می کنند، آنجا بوده اند.

مالک در پاکستان متولد شد و به عنوان یک جوان 18 ساله با زبان انگلیسی کمی در بلژیک ساکن شد، اما به زودی پس از پیوستن به RBCC تأثیر زیادی بر جای گذاشت. او هنوز هم تنها بازیکنی است که موفق به دو گل زدن بیش از 1000 ران و گرفتن 50 ویکت در یک فصل شده است.

مالک (تصویر بالا مربیگری) که نقش سرپرست باشگاه را نیز داشت، تنها سال گذشته به مجله RBCC گفت: «برای من این مهم است که بتوانم به عنوان مربی به باشگاه، به ویژه مربیگری جوانان، چیزی را پس بدهم. من به ویژه به بهبود مهارت‌های بچه‌ها افتخار می‌کنم، زیرا آنها نسل بعدی هستند، که باشگاه را به آینده خواهد برد.»

مارک واینل، افسر والدین و افسر باشگاه، در مراسم یادبود، که شامل بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق بود، گفت: “ما به فرخ به خاطر فداکاری او برای مربیگری فرزندانمان و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتش مدیون هستیم. او به شدت دلتنگ خواهد شد.»

نیک کامپتون، رئیس سابق، ادای احترام به مالیک را رهبری کرد: «او یکی از بهترین مغزهای جیرجیرک را داشت که تا به حال دیده بودم. دلم برای لبخند بزرگش، غذای خوشمزه و مهمتر از همه دوستی اش تنگ خواهد شد.»

سارا اشال در حال جمع آوری کمک های مالی RBCC

رئیس فعلی RBCC کریس هاچینز اعلام کرد که RBCC به عنوان یک میراث ماندگار، آکادمی Farrukh Malik را راه اندازی خواهد کرد، ابتکاری با هدف پرورش استعدادهای جوانان. یک کمپین جمع آوری کمک مالی با هدف جمع آوری پول کافی برای ارائه مربیگری با کیفیت بالا، از جمله شبکه های تمرینی کاملاً جدید (سارا اشال در تصویر بالا).

از مالک همسرش هومرا، دخترش علیشبا و پسران انس و رایان به یادگار مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *