بالی برای اخراج یک کانادایی به دلیل رقصیدن برهنه در یک کوه مقدس

جفری کریگن ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در حال انجام یک هاکا، رقص آیینی مائوری از نیوزیلند، کاملا برهنه در کوه باتور، آتشفشانی که توسط بسیاری از مردم بالی به عنوان مقدس شناخته می‌شود، مشاهده می‌شود.

این مرد روز دوشنبه پس از موجی از اعتراضات کاربران اینترنتی که او را به بی احترامی به اعتقادات بالی متهم کردند، دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

آقای کریگن در انتظار اخراج است اما مقامات نتوانستند فوراً او را به پرواز درآورند زیرا او در برابر کووید-19 واکسینه نشده است.

تدی ریاندی، رئیس اداره مهاجرت دنپاسار، پایتخت بالی، روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: “شرکت های هوایی با انتقال او موافقت نکردند” در این شرایط.

جمارولی مانیهوروک، افسر مهاجرت بالی روز دوشنبه گفت که این کانادایی از سال 2019 ابتدا به عنوان یک توریست و سپس برای مطالعه درمان های جایگزین برای پوکی استخوان در اندونزی بوده است.

او ادعا می کرد که نمی دانست کوه باتور یک مکان مقدس است.

جمارولی مانیهوروک گفت: «به همه خارجی هایی که از بالی بازدید می کنند، لطفاً مطابق با قوانین و ارزش های فرهنگی بالی ما رفتار کنند.

بالی حوادث زیادی با گردشگرانی داشته است که به قوانین و اعتقادات آن احترام نمی گذارند. سال گذشته نزدیک به 200 نفر به دلیل نقض قوانین بهداشتی مرتبط با کووید-19 از جزیره اخراج شدند.

در سال 2019، یک زوج اهل چک به دلیل ویدئویی که در آن مرد در حال پاشیدن آب مقدس به کف دوست دخترش در معبدی بالیایی دیده می‌شد، مورد انتقاد قرار گرفتند.

سپس آنها باید در مراسم تطهیر به رهبری یک کشیش هندو، مذهب غالب در جزیره، شرکت می کردند.

بخش گردشگری در بالی در طی دو سال همه‌گیری به دلیل بسته شدن مرزها به روی گردشگران خارجی آسیب زیادی دیده است.

اما این بخش از زمانی که مقامات در ماه مارس قرنطینه مسافران واکسینه شده را لغو کردند و ویزا را در بدو ورود بازگرداندند، شروع به بهبود کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *