باند فحشا مظنون به سوء استفاده از خردسالان در دادگاه

یک زن 18 ساله و سه مرد در سپتامبر گذشته دستگیر شدند. آنها متهم به استثمار ده ها زن جوان به عنوان بخشی از یک باند فحشا شدند. پانترها به تبلیغات آنلاین در وب سایت های تخصصی پاسخ دادند. قرار ملاقات هایی برای ملاقات در یک ایر B&B در سینت-گیلیس (بروکسل) گذاشته شد. تحقیقات نشان داد روزانه 30 تماس جنسی با حقوق برای برخی از دختران سازماندهی می شد.

Child Focus به عنوان یک شخص علاقه مند برای آزمایش ثبت نام کرده است. این سازمان مدعی است که بیشتر قربانیان دختران و زنان جوان در شرایط آسیب پذیر هستند. «برخی فراری هستند. تام میشل، وکیل دادگستری، می‌گوید: «دیگران هیچ رابطه‌ای ندارند و قربانیان ایده‌آلی برای باندهایی از این دست هستند.
«این یک شبکه به خوبی سازماندهی شده بود که می دانست چگونه فراتر از قدرت مقامات باقی بماند. تنها زمانی که قربانیان زیر سن قانونی با Child Focus تماس گرفتند، این آزار آشکار شد.

دادستان بروکسل به دنبال احکام سنگین برای سه تن از متهمان است. این زن و یکی از متهمان مرد در خطر 6 سال زندان هستند. دادستان به دنبال مجازات ده سال حبس برای مظنون اصلی است که قبلاً به دلیل سرقت خشن محکوم شده است.

او یک خطر برای جامعه است. فقط یک مکان برای او وجود دارد: زندان.» دادستان ها می گویند.

متهم چهارم در خطر 30 ماه زندان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *