“باید 5 می‌دادم”: دی بروین پس از چهار بازی مقابل ولورهمپتون با سیتی به شوخی می‌آید.

او با لبخندی با اشاره به ضربه ای از سمت چپ که به تیرک دروازه برخورد کرد، گفت: “بسیار خوب بود (به عنوان یک عصر). وقتی چهار گل می زنی، همیشه خاص است، اما صادقانه بگویم باید 5 گل می زدم.” امتیاز قبلاً کسب شده بود

او با به ثمر رساندن سه گل اول و آخرین گل تیمش، به او اجازه داد تا با تفاضل گل بهتر در دو بازی مانده به لیورپول، دوباره سه امتیاز برتری را به دست آورد.

سیتیزن ها با 22 گل زده در 5 روز اخیر لیگ غیر قابل مهار به نظر می رسند.

“من فکر می کنم ما خوب بازی کردیم، جدا از چند ضدحمله (از ولورهمپتون) در نیمه اول، بازی را به خوبی کنترل کردیم. می توانستیم حتی بیشتر از این گل بزنیم و این کار را در برابر ولوز انجام دهیم، که از نظر دفاعی بسیار مستحکم هستند، این تاثیرگذار بود. بلژیکی اعتراف کرد.

او همچنین به هت تریک خود که در 24 دقیقه به ثمر رساند، سومین سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ برتر، بازگشت و پای چپ او، پای “ضعیف” او محسوب می شود.

“به محض اینکه فرصت دارید، (برای لگد زدن) تردید نکنید. پای راست من بهترین پای من است، اما هرگز از شلیک با چپ نمی ترسم. حتی اگر مناسب نباشد، مشکلاتی ایجاد می کند. برای حریفان چون دیگر به خط دروازه نزدیک نخواهند شد و فرصت هایی برای عبور وجود دارد.”

دی بروین همچنین اطمینان داد که جشن او پس از گل سومش، دست‌هایی که در حالت مدیتیشن باز می‌شوند، ادای احترامی آگاهانه به هرلینگ هالند نروژی نیست، که قرار است فصل آینده به سیتی بپیوندد و اغلب موفقیت‌های خود را به این شکل جشن می‌گیرد.

او گفت: “من حتی نمی دانستم! من فقط این کار را کردم زیرا سه گل زده بودم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *