با این حال، ناامید اما به بازیکنانش افتخار می کند: “خوب است که چنین ارتعاشی داشته باشی”

تورسودتاوناچو با صعودش تفاوت را ایجاد کرد، اما در کل یک دیدار به اندازه کافی پایدار نیستیم. اتفاقی که افتاد بخشی از داستان فصل ما است. ما خوب بازی می کنیم، سپس همه چیز را به هم می زنیم. زمانی که بازی را در اختیار داشتیم، دو گل را به شارلوا دادیم، حیف است.”

هیمنز:” حیف این گل سوم، چون مستحق بهتری بودیم. سه بازی است که مستحق ترک آن هستیم و در نهایت فقط یک امتیاز داریم. حالا باید برای خودمان بازی کنیم، فصل بعد در بهترین حالت آماده شویم و چرا به چیزی دست یابیم.»

بایو: ” شرم آور است که اینجا جلوی تماشاگران خودی خودمان پیروز نشویم. در مجموع، بازی خوبی انجام دادیم، در کل بازی تمرکز خوبی داشتیم. می دانم که حضور در مقابل دروازه نقطه قوت من است. من یک شانس دارم. می‌خواهیم گل بزنیم و در تمرین هم همین‌طور است. در هفته‌های اخیر از ما انتقاد می‌شدند، بنابراین می‌خواستیم برنده شویم تا هوادارانمان لبخند بزنند. حالا حتی اگر برای مسابقه اروپا تمام شود، باید همه چیز را برای پیراهن بدهی. سعی کنید به سبک تمام کنید و برای فصل بعد آماده شوید.”

لک لکما حتی در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشتیم، اما مهمتر از همه دقت نداشتیم، در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که نتیجه داد، به طور جمعی جواب را پیدا کردیم که ثابت می کند گروه بسیار قدرتمندی داریم. ما در پایان بازی کم تجربه بودیم، اما در مجموع مستحق کسب سه امتیاز بودیم.”

هنوز: “این بالاتر از همه چیز غرور است که بعد از این مسابقه حرف اول را می زند. اینجوری ارتعاش کردن خوب است. برای بقیه، ما کمی موفقیت و شانس نداشتیم، اما معلوم می شود. ما در “با هم. ما” خیلی خوب بازی کردیم. این هفته روی بازی بدون توپ خیلی کار کرده‌ایم و آن را دیده‌ایم. برای اعتماد به نفس بازیکنان خوب است که ببینند می‌توانند در یک هفته پیشرفت زیادی کنند. ما هر کاری انجام می‌دهیم تا بایو پایان بازی را حفظ کند. فصل، اما ما یک گزینه برای خرید داریم. حالا بقیه را به طور کامل بازی خواهیم کرد. ما هنوز گرسنه هستیم و می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما سه‌شنبه به Genk خواهیم رفت تا سه امتیاز را بگیریم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *