بحران انرژی: از هر 10 نفر خوداشتغال 8 نفر درخواست نرخ ویژه دارند

حدود 523 فرد مستقل در این نظرسنجی در مورد مسئله انرژی شرکت کردند. بسیاری از آنها نگران افزایش قیمت ها هستند.

به عبارت دقیق، برای 1 تاجر در 10 (12%)، صورتحساب حداقل 100٪ افزایش یافته است. SNI برای 9 درصد از آنها حتی بیش از 200 درصد یا حتی بیش از 300 درصد برای 7.3 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی افزایش یافته است. و در بخش های مختلف این صورتحساب در حال حاضر 50 درصد افزایش یافته است. این اتحادیه نشان می دهد: «برای صنعت پذیرایی، این نسبت 46 درصد است… در حالی که در بخش کشاورزی، از هر 5 پاسخ دهندگان، 1 نفر (21 درصد) می گویند که با قبض بیش از 300 درصد مواجه هستند».

در نهایت، خوداشتغال‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در مقایسه با افراد احساس فراموشی و تبعیض می‌کنند.

به گفته وی، افراد خوداشتغال، مانند اپراتورهای سلامت، روز به روز بیشتر برای انجام فعالیت‌های خود به انرژی زیادی نیاز دارند و با توجه به شرایط، مجبورند درهای خود را به طور موقت یا غیرموقت ببندند، زیرا حاشیه آنها کاملاً از بین رفته است. این باعث ایجاد موقعیت های پریشانی می شود. به نظر می رسد دولت هنوز متوجه تعداد مشاغل در خطر نیست…»، اتحادیه می افزاید.

بنابراین دومی از مقامات می‌خواهد که فوراً روی اقدامات ساختاری کار کنند که به بقای خوداشتغال‌ها کمک می‌کند: «زمان آن فرا رسیده است که ریشه این مشکلات را حل کنیم و اقدامات مستدلی مانند مالیات و/یا چک‌های موقت پیشنهاد کنیم. مواردی که برای افراد خصوصی در نظر گرفته شده است، که می توانند امداد موثری را ارائه دهند.”

SNI همچنین خواستار ارتباط بهتر در مورد راه های صرفه جویی در انرژی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *