برایان جانسون، خواننده اصلی AC/DC، پس از افتتاح مجسمه، از نامور بازدید کرد

مجسمه راک برایان جانسون ممکن است اوایل سال جاری رونمایی شده باشد، اما زمانی که رهبر گروه AC/DC تصمیم گرفت خودش این اثر را ببیند، بازدید پرواز او مخفی ماند.

جانسون و همسرش در 16 ژوئن از خانه خود در انگلستان با جت شخصی وارد شدند. کمیته استقبال منتظر بود: میشل ریمی و ژرژ بوسینگو – دو نفر از طرفداران پشت مجسمه که آنها به عنوان ادای احترام به اولین کنسرت این نوازنده به عنوان خواننده اصلی با گروه راک در نامور در سال 1980 سفارش دادند.

تحت اسکورت پلیس، آنها به پایتخت والون و Esplanade جدید AC/DC که مجسمه در آوریل 2023 افتتاح شده بود رانده شدند. در آنجا شهردار نامور، Maxime Prévot، دیگر مقامات شهر، مجسمه‌ساز آنتونی کوگنو و رادیو Classic 21 به آنها پیوستند. .

به گزارش RTBF که در نصب مجسمه یادبود نیز نقش داشت، همه جا لبخند و دست دادن بود و جانسون نتوانست قدردانی و احساسات خود را پنهان کند.

Cognaux در مورد کاری که توسط Marbrerie Cognaux در لیبرامونت با سنگ آبی محلی ساخته شده است توضیح داد. سپس خواننده میکروفون ایستگاه تلویزیون محلی بوکه را گرفت تا از موضعی که در مجسمه گرفته شده است را تقلید کند.

گروه از جاده به سمت اکسپوی نامور حرکت کردند، جایی که علیرغم اینکه این بازدید تحت تحریم شدید بود، هواداران منتظر بودند. این محل حضور به یاد ماندنی جانسون در 29 ژوئن 1980 بود. به قول خودش، او “جوانی پر استرس” بود که برای اولین بار با گروه راک افسانه ای استرالیایی آواز می خواند.

جانسون متولد نیوکاسل جایگزین بون اسکات فقید شد. گروه تازه تشکیل شده آهنگ هایی از بزرگترین آلبوم گروه را اجرا کردند بازگشت به مشکی. این یک کنسرت به یاد ماندنی بود که به عنوان یک جلسه تمرین قبل از انتشار آلبوم عمل کرد و در بیوگرافی گروه ذکر شد.

جانسون به RTBF گفت که وقتی آن شب در پشت صحنه بود، احساس می کرد چتربازی که برای اولین بار باید به فضای خالی بپردعلیرغم اعصابش، این تجربه به این معنی بود که نامور همیشه مکان خاصی برای او بوده است.

این خواننده همچنین فاش کرد که آهنگ‌های فرانسوی را دوست دارد و به نقل از ادیت پیاف و خواندن برخی از کلاسیک‌های گالی که باعث خوشحالی جمعیت شده است.

“من دوست دارم وقتی مردم با اشتیاق آواز می خوانند، این مورد در مورد پیاف صدق می کند و من با AC/DC این کار را انجام می دهم.”

عکس: ©Belga/ماکسیم آسلبرگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *