“برای من تقدیس تمام کارهای من است”: این رویدادی که رپر جول منتظر آن است

این کنسرت در 4 ژوئن در Orange Vélodrome در مارسی – این جمعه از TMC پخش شد – جول و طرفدارانش پس از دو سال همه‌گیری و دو بار تعویق بی‌صبرانه منتظر آن بودند. “برای من این تقدیس تمام کارهای من است، این پاداش است، این روز D است، این رویای من است، رویای من است“، خواننده رپ مارسی به France 3 Provences-Alpes یک هفته قبل از رفتن به روی صحنه می گوید.

برای ژول، مکان اسطوره ای خاطرات بسیاری را تداعی می کند. “من در ولودروم کار می کردم. چند مسابقه مهماندار و پسر توپ بودم، با بازیکنان وارد شدم“، او می گوید. “خاطرات خوب بیشتر؟ بله، بله… همیشه. این شهر من است، OM باشگاه قلب من است، کار کردن در آنجا دیوانه کننده است.

این کنسرت که بیش از 60000 تماشاگر را گرد هم می آورد و حدود صد مهمان در آن شرکت خواهند کرد، یک روز پس از انتشار آلبوم “Extraterrestre” او برگزار می شود. هدیه ای کوچک برای هوادارانش تا قبل از نمایش بزرگ حال و هوای خود را پیدا کنند. من دیوانه وار روی آن کار کردم. من ساعت ها و ساعت ها در بند هستم»، خواننده ای که «هیجان» خود را از ایده ارائه این صداهای جدید به مخاطبانش پنهان نمی کند، رام می گوید.

اغلب مورد تمسخر قرار می گیرد

اگرچه بسیاری از مردم او را می‌پرستند، اما جول نیز مرتباً هدف تمسخر قرار می‌گیرد، مخصوصاً وقتی صحبت از املای ضعیف او می‌شود. “میتونن تا فردا درمورد من یا املای من حرف بزنن… این خیلی روی من تاثیری نداره کیا تیمم پشت سرم پفف همه تمسخرهاشون رو قبول دارم!!“، چند سال پیش این خواننده در مواجهه با جنجال پاسخ داده بود. منتقدانی که با توجه به اینکه ژانر موسیقی او ربطی به رپ ندارد، بر تحقیر برخی می افزاید.

تعداد مخالفان جول، خوشبختانه برای او، بسیار کمتر از طرفدارانش است. در سال 2020، این مرد 32 ساله در حال حاضر 18 آلبوم استودیویی دارد و با بیش از 4 میلیون رکورد فروش از زمان شروع کار خود، به بزرگترین فروشنده تاریخ رپ در فرانسه تبدیل شده است. و با توجه به تعداد بازدیدهای یوتیوب در خروجی کمترین کلیپ های او، ما شک داریم که این پدیده به این خوبی متوقف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *