برای نمایش فیلم های Downton Abbey: A New Era بلیت بگیرید

پس از موفقیت اولین اسپین آف آن در سال 2019، یک فیلم دوم داونتون ابی: عصر جدید در 4 می در بلژیک روی پرده بزرگ می آید.

فیلمنامه نویس برنده جولیان فلووز، بازگشت سینمایی مورد انتظار پدیده جهانی، بازیگران داونتون را در حالی که به یک سفر بزرگ قاره ای می روند، دوباره متحد می کند.

آخرین دنباله شاهد بازگشت اعضای کلیدی خانواده کرالی – از جمله هیو بونویل و مگی اسمیت – در کنار چهره های جدید هیو دنسی، لورا هادوک، دومینیک وست، جاناتان زکائی و بازیگر فرانسوی ناتالی بای هستیم.

پس از کشف این موضوع که کنتس ویولت، دواگر، ویلایی را در جنوب فرانسه به ارث برده است، خانواده تصمیم می گیرند که یک سفر غافلگیرکننده داشته باشند تا رمز و راز موقوفه و هویت زیبای سابق او را کشف کنند.

ریویرای فرانسه در دهه 1920، پس‌زمینه‌ای پر زرق و برق و آفتاب‌گرفته برای درامی است که در پی می‌آید.

در جای دیگری از فیلم، یک کارگردان فیلم بلندپرواز به امید ساختن یک «تصویر سخنگو»، یک دیوانگی تازه کشف شده، از صومعه بازدید می کند. و البته، هیچ درام دانتون بدون عروسی با کتاب تصویری کامل نخواهد بود.

این جدیدترین ویژه فیلم مستقل به کارگردانی سایمون کرتیس بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب خانواده کرولی اشرافی ساخته شده است. در سالهای بین دو جنگ

برای برنده شدن یک جفت بلیط معتبر برای هر سینمای نمایش فیلم در بلژیک از 11 مه، کافی است مشخصات خود را در زیر وارد کنید. اگر برنده شدید، دوشنبه (2 می) به شما ایمیل می‌زنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *