برنده بلیط برای نمایش فیلم در جشنواره Everything UK در گنت

فرهنگ بریتانیا در جشنواره جدید Everything UK در گنت از 10 تا 21 مه در مرکز صحنه قرار می گیرد.

سازماندهی شده توسط باشگاه موسیقی شهر Democrazy و روزنامه نگار Ben Van Alboom، هفت گروه بریتانیایی و 18 فیلم به مراسم افتتاحیه دعوت شده اند، که برای نمایش برخی از بهترین فرهنگ مستقل کشور طراحی شده است.

تیتر اصلی برنامه موزیکال پیت دوهرتی، خواننده سابق Libertines است، در حالی که این جشنواره استعدادهای مختلفی مانند Gold Panda، Alabaster dePlume و Lime Garden را نیز تبلیغ می کند. کنسرت ها در سالن های موسیقی Handelsbeurs، Charlatan و Theresia برگزار می شود.

همه فیلم‌ها در سینمای مستقل Sphinx نمایش داده می‌شوند، با انتخاب شخصی و التقاطی ون آلبوم که برای جلب رضایت مخاطبان گسترده طراحی شده است. افتتاحیه جشنواره نقطه جوش یک فیلم هیجان انگیز یک شات است که در یک آشپزخانه رستوران و با بازی استیون گراهام اتفاق می افتد.

از دیگر فیلم‌ها می‌توان به نمایش چای بعد از ظهر از اقتباس روحی جو رایت از آن اشاره کرد غرور و تعصب، در حالی که هرگز تسلیم نشو مستندی درباره بهبودی الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد از خونریزی مغزی خطرناک است.

ون آلبوم می‌گوید: «برای اولین نسخه، ما واقعاً فقط فیلم‌ها و نوازندگانی را انتخاب کردیم که واقعاً در مورد آنها هیجان‌زده هستیم – بیشتر چیزهای اخیر، برخی از آثار کلاسیک. هیچ نام بزرگی در این برنامه وجود ندارد، اما تک تک فیلم‌ها و موزیسین‌ها واقعاً لیاقت حضور در آن را دارند.»

کمبود فیلم‌های مستقل بریتانیایی که در بلژیک اکران می‌شدند، ون آلبوم را به راه‌اندازی جشنواره تشویق کرد. احساس می‌کردم مایه شرمساری است زیرا با دنی بویل، مایک لی و هیو گرانت بزرگ شدم و می‌دانستم که کارگردانان بریتانیایی همچنان در حال ساختن فیلم‌های تحسین‌شده هستند.»

خواندن در مورد گروه‌های بریتانیایی که به دلیل برگزیت در تور اروپا با مشکل مواجه هستند، یکی دیگر از موارد ضروری بود. بنابراین حدس می‌زنم اکنون زمان خوبی برای شروع کار بر روی جشنواره‌ای بود تا به همه یادآوری شود که در وهله اول چه چیزی را در بریتانیا دوست داشتیم.»

این جشنواره همچنین شامل سخنرانی و ارائه کتاب های بریتانیایی توسط کتابفروشی گنت Paard van Troje است.

برای سه فیلم زیر بلیط بگیرید: مغول موگلی توسط بسام طارق در 13 مه ساعت 19.00; مرگ انگلستان: رو در رو توسط کلینت دایر در 14 مه ساعت 19.00; بعد از عشق توسط علی خان در 16 مه ساعت 19.00. برای شرکت در قرعه کشی کافیست مشخصات خود را در زیر وارد کنید. اگر برنده شدید، دوشنبه (9 مه) به شما ایمیل می‌زنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *