بروکسل امیدوار است از طریق هزینه های پارکینگ و جریمه ها حدود 4 میلیون یورو درآمد داشته باشد

به گزارش Bruzz، شورای شهر بروکسل این دوشنبه بودجه 2022 خود را ارائه خواهد کرد و اقدامات متعددی را برای بهبود وضعیت مالی خود در بر خواهد گرفت.

همانطور که قبلاً در رسانه های بلژیکی فاش شده بود، وضعیت مالی سیتی همچنان با کسری فعلی تقریباً 4.8 میلیون یورو در قرمز است، اما به عنوان بخشی از اعلامیه هفته آینده، امیدوار است که با جمع آوری سرمایه، از جمله موارد دیگر، به طور قابل توجهی کاهش یابد. چیزها، جریمه پارکینگ

شهر بروکسل در حال حاضر توانسته است کسری را در ده سال گذشته کاهش دهد که در سال 2012 به بیش از 12 میلیون نفر رسید، علیرغم صدمات مالی وارد شده در طول همه گیری ویروس کرونا و هزینه های متحمل شده از ساخت مقر جدید خدمات شهری. قبلاً اقداماتی را برای کاهش بیشتر کسری اعلام کرده است، مانند افزایش مالیات جاده و مالیات اداری.

اکنون شهرداری نشان خواهد داد که انتظار دارد 4 میلیون یورو اضافی از پارکومترها جمع آوری کند. طرح جدید پارکینگ شهر شامل تمدید ساعت پرداخت، افزایش نرخ پارکینگ و حذف مناطق آزاد پارکینگ است. علاوه بر این، با خرید «خودروهای اسکن» جدید برای گشت زنی در خیابان ها، کنترل های پارکینگ افزایش یافته است. از طریق این تلاش ها، شهر امیدوار است که مبالغ قابل توجهی به دست آورد.

اعضای حزب مخالف کارگران، با این حال، نگرانی خود را با این ادعا که شورا در تلاش است تا شهروندان بروکسل را وادار به پرداخت این صورتحساب کند، ابراز کرده اند. آنها همچنین ادعا می کنند که این اقدام غیرمنطقی است، زیرا از یک سو، شهر انتظار درآمدهای بسیار بیشتری از محل هزینه های پارکینگ و جریمه دارد و در عین حال می خواهد تعداد خودروهایی را که در جاده های عمومی پارک می کنند کاهش دهد.

سخنگوی حزب کارگران گفت: «اگر تعداد اخیر کاهش یابد، شورا باید با سوراخی در بودجه مبارزه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *