“بزرگترین ترس من تیراندازی در مدرسه نوه هایم است”

فلمینگ آن ویلارت، معلم کالج استیشن، تگزاس، دیگر نمی‌خواهد در تدریس حضوری شرکت کند.

“تیراندازی در مدرسه دلیلی است که من نمی خواهم در دبیرستان تدریس کنم. زمانی که من در دانشگاه کار می‌کردم، تصمیم گرفته شد که سلاح در محوطه دانشگاه مجاز باشد. وقتی دانش آموز ناراضی به دفتر شما می آید چه می کنید؟ به شما گفته می شود: تیراندازی را یاد بگیرید. اسلحه بخر
تنها کسی که می تواند یک پسر بد را با اسلحه متوقف کند، یک پسر خوب با تفنگ است.» او به VRT می گوید.

“بزرگترین ترس من این است که یکی از نوه هایم در مدرسه به ضرب گلوله کشته شود.”

فلمینگ کریستوف شیل بیککس، که در سن آنتونیو زندگی می کند، از تجربه خود در هنگام شروع کار جدید می گوید: «من آموزش تیراندازی فعال دیدم. آنها به شما می گویند وقتی یک مرد مسلح وارد محوطه می شود چه کار کنید. اینها چیزهایی است که هرگز در اروپا نمی شنوید. این دنیا وارونه شده است».

دانش‌آموزان نیز در تگزاس آموزش‌های مشابهی می‌بینند. وقتی یک مرد مسلح در محوطه دانشگاه ظاهر می شود، به آنها گفته می شود خود را در کلاس خود حبس کنند، چراغ ها را خاموش کنند و بسیار ساکت باشند.

آن ویلمز در مورد همسایه‌هایش می‌گوید: «آنها مسیحی خوبی هستند، اما داشتن اسلحه در خانه کاملاً عادی است. سقط جنین مطرح نیست، اما شما می توانید به کسی شلیک کنید و بمیرید.

Christoff Schillebeeckx به آرامش اخیر در قوانین اسلحه اشاره می کند: «اکنون می توانید به جای ۲۱ سالگی از ۱۸ سالگی یک تفنگ دستی بخرید.
مجوز مهمات دیگر مورد نیاز نیست. فقط داره راحت تر میشه حتی پس از چنین رویدادی، هیچ کس باور نمی کند که سیاستمداران با این موضوع برخورد کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *