بلژیکی‌ها در خارج از کشور: آرسنال در راه یافتن 4 تیم برتر است، Theate نیم ساعت دیگر را ترک می‌کند

با پیروزی 2-1 مقابل لیدز در روز سی و پنجم، آرسنال در راه یافتن 4 تیم برتر لیگ برتر است که از سال 2016 از آن خارج شده است. (سوم)، اما آنها باید مراقب تاتنهام باشند (5، 62 امتیاز) جایی که در 12 می خواهند رفت. آلبرت سامبی لوکونگا پیروزی تیمش را از روی نیمکت دنبال کرد. برای لیدز (34 امتیاز، هجدهم)، خطر سقوط آشکارتر می شود.

دبل ادی نکتیا (پنجم، دهم) توپچی ها را راحت کرد و حذف تکل دو پا روی مارتینلی از مدافع لیدز، لوک آیلینگ (27) کار را برای آنها آسان کرد. لندنی ها با وجود تسلط کامل خود در نیمه اول، نتوانستند طاووس ها را روی طناب بزنند.

در مقابل، دیگو یورنته در یک پرتاب در تیرک دور از فیرپو فاصله را کاهش داد (66، 2-1). توپچی ها به دور از تسلط بر موضوع خود، برنده این دیدار بودند. حذف شده در لیگ کنفرانس، لستر با تیموتی کاستانه و یوری تیلمانز شکست 1-2 دیگری را مقابل اورتون متحمل شد.

ویتالی میکولنکو (6، 0-1) و میسون هولگیت (30، 1-2) گل های تافی ها را به ثمر رساندند که به رده شانزدهم بازگشتند (35 امتیاز). روباه ها که به طور موقت از طریق پتسون داکا (یازدهم، 1-1) به تساوی رسیدند، رتبه بهتری دارند (42 امتیاز، 14) اما دیگر چیزی برای امیدواری و ترس کمی ندارند.

نیم ساعت بیرون تئاتر کنید

در ایتالیا، آرتور تئاتر پس از کمی بیش از 30 دقیقه در شکست 4-3 بولونیا در ورزشگاه پیر لوئیجی پنزو در ونیز به عنوان بخشی از بازی سی و ششم از زمین خارج شد. شیطان سرخ در زمان خروج مصدوم به نظر نمی رسید و به نظر می رسد بیشتر تغییر تاکتیکی باشد. مسابقه تماشایی و پر از پیچ و خم بود. با ضربه لوب توماس هنری (چهارم، 1-0) و سوفیان کینه در یک پنالتی دو مرحله ای (19، 2-0)، تیم لاگون فاصله دو برابری را افزایش داد.

پس از آن، ریکاردو اورسولینی، جایگزین Theate (45 + 1، 2-1)، مارکو آرناوتوویچ (55، 2-2) و Jerdy Schouten (68، 2-3) بازگشت بولونی را امضا کردند. ماتیا آرامو (78، 3-3) و دنیس جانسن (90 + 3، 4-3) به ونیزی ها (25 امتیاز، 20) اجازه دادند تا از یازدهمین شکست متوالی خودداری کنند و از سالرنیتانا (هفدهم) به لحاظ ریاضی محکوم نشوند. ) با دو بازی مانده به پایان فصل، تنها چهار امتیاز دیگر دارد.

فائس و فوکت تعظیم می کنند

در فرانسه، ریمز در خانه با نتیجه 1-2 مغلوب لنز شد. در میان Champenois Wout Faes و توماس فوکت در کل بازی بازی کردند در حالی که ماکسیم بوسی در نیمه اول (چهل و ششم) به میدان رفت. اگر آربر زنلی (28، 1-0) میهمان را به فرماندهی می برد، فلوریان سوتوکا (56، 1-1) و سکو فوفانا پیروزی را به شمالی ها (58 امتیاز، هفتم) دادند که همچنان در رقابت برای کسب بلیت هستند. اروپایی ریمز (43 امتیاز، دوازدهم) دو روز مانده به پایان مسابقه آزاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *