بلژیکی های خارج از کشور: میشی باتشوایی با سهم بسکتاش، کریستال پالاس و بنتکه مقابل لیدز یونایتد شگفت زده شد.

انگلستان

کریستال پالاس با بنتکه در پایان بازی مقابل لیدز یونایتد به اشتراک گذاشت

کریستال پالاس عصر دوشنبه در بازی سی و چهارمین روز قهرمانی انگلیس، امتیاز 0-0 مقابل لیدز یونایتد را به اشتراک گذاشت. کریستین بنتکه 31 ساله در دقیقه 84 وارد زمین شد.

کریستال پالاس با 38 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر باقی ماند.

فرانسه

تولوز و برشت دژاگر تضمین کردند که فصل آینده دوباره در لیگ 1 فرانسه بازی کنند

برنده بازی Niort 2-0 عصر دوشنبه به نمایندگی از سی و پنجمین روز از مسابقات قهرمانی لیگ 2 فرانسه، تولوز تضمین می کند که فصل آینده، دو سال پس از ترک آن، به لیگ 1 بازگردد. تولوز به رهبری برشت دژاگر، کاپیتان آن، واقعاً از نظر ریاضی تضمین شده است که صعود کند. تولوز با 11 امتیاز از اکسر جلوتر است که در حال حاضر با سه روز رقابت باقی مانده، سوم است.

باشگاه ویل رز که توسط فیلیپ مونتانیه تمرین شده بود روز دوشنبه در برابر حریفی که در شش بازی بدون شکست باقی ماند و 76 امتیاز را به حساب آورد، پیروز شد. آژاکسیو با 68 دستگاه در رتبه دوم قرار دارد. دو نفر اول به لیگ 1 صعود می کنند.

برشت دژاگر 30 ساله فصل گذشته از لاگانتواز به تولوز پیوست. این هافبک پیش از این در کورتریک بازی کرده بود.

بوقلمون

میشی باتشوایی با بشیکتاش در لیگ شگفتی ساز شد

بشیکتاش در سی و چهارمین روز از رقابت های قهرمانی فوتبال ترکیه روز دوشنبه در خانه مقابل کاسیم پاشا با نتیجه 0-3 شکست خورد. میشی بستشوایی، دارنده بازی، در دقیقه 62 تعویض شد، زمانی که جدول امتیازات 0-2 با گل های جکسون مولکا (28) و مورتادا بن اوانس (45 + 1) بود. مولکا در دقیقه 82 با دومین گل شخصی، نتیجه را 0-3 کرد.

در جدول رده بندی بشیکتاش با 51 امتیاز و 6 امتیاز از 4 تیم برتر در رده هفتم قرار دارد. کاسیم پاشا با 47 امتیاز یازدهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *