بلژیکی های خارج از کشور: گل اول میرالاس با موریرنزه، ویتسل در فستیوال هجومی دورتموند مقابل ولفسبورگ شرکت کرد (فیلم)

انگلستان

تروسارد پیروزی را به برایتون می دهد

یک هفته پس از پیروزی در آرسنال، برایتون یک موفقیت دیگر در روز شنبه در تاتنهام به لطف امتیاز لئاندرو تروسارد درست قبل از پایان زمان قانونی (90) به دست آورد. در جدول رده بندی، تاتنهام در رقابت برای رتبه 4 کار بدی انجام می دهد: اسپرز با 57 امتیاز در رده چهارم باقی مانده است اما 32 بازی در مقابل 30 بازی در آرسنال انجام داده است (54 امتیاز، پنجم). مرغ دریایی ها در رده 10 قرار دارند (40 امتیاز) علیرغم اینکه برایتون در شروع مسابقه فشار زیادی داشت، دوره اول هرگز شروع نشد. بعد از وقت استراحت، سناریو تغییری نکرد و شاهد دیداری بودیم که هیچ موقعیت گلزنی واقعی نداشت تا اینکه ضربه سر دنی ولبک از بالای دروازه هوگو لوریس (80) به بیرون رفت. از سوی دیگر، دروازه بان تاتنهام با سر زدن سر دانک (84) آنجا بود. اما مرغ‌های دریایی با موفقیت هفته گذشته در آرسنال، به زور ادامه دادند و به لطف تروسارد به پیروزی رسیدند (90، 0-1).

در این فصل، برایتون در شش بازی در یک بازی لیگ لندن شکست نخورده است (چهار برد مقابل برنتفورد، واتفورد، آرسنال و تاتنهام، دو تساوی مقابل کریستال پالاس و وستهم).

در ترکیه، محمد مرت در تساوی خانگی هاتای اسپور مقابل سیواس اسپور (1-1) دوباره روی نیمکت نشست. ضیا اردال دروازه میهمان را باز کرد (29، 0-1) و یاسین بنزیا برای میهمان گل تساوی (61، 1-1) را به ثمر رساند. پس از 33 روز، L’Etoile du Sud (49 امتیاز، هشتم) همچنان رویای یک بلیط اروپا و رتبه چهارم در باشاکشهیر (53 امتیاز) را در سر می پروراند. از طرفی سیواسپور (42 امتیازی، یازدهم) می تواند به فکر فصل آینده باشد.

آلمان

گلزن ویتسل در دوئل بین بلژیکی ها

دورتموند روز شنبه در چارچوب سی امین روز قهرمانی آلمان این درس را 6-1 به ولفسبورگ داد. در جدول رده بندی، بروسیا با 63 امتیاز، شش امتیاز کمتر از بایرن مونیخ که یکشنبه به بیله فلد می رود، در رده دوم قرار دارد. وولفسبورگ سیزدهم است (34 امتیاز) مارکو رز، سرمربی بروسیا، با توجه به غیبت های متعدد از جمله غیبت تورگان هازارد، که در آخرین لحظه به دلیل مشکلات سلامتی کنار رفت، با مشکلات بزرگی در انتخاب دست و پنجه نرم کرد. از سوی دیگر، اکسل ویتسل که در 77 منتشر شد، در محاصره جوان دان-اکسل زاگادو و تام روته 17 ساله حضور داشت که اولین بازی خود را در بوندسلیگا انجام می داد. در میان گرگ ها، فلوریان کوهفلد با کوئن کاستیلز و سباستین بورناو تیم پیروز را با نتیجه 4-0 از بیله فلد تجدید کرد در حالی که آستر ورانکس (63) وارد بازی شد. دودی لوکباکیو روی نیمکت ماند.

اولین فرصت بزرگ برای وولفسبورگ بود اما لوکاس نمچا (اندرلخت سابق) ضربه او را توسط دروازه بان گرگور کوبل (سوم) دفع کرد. متعاقباً این دیدار به سود بوروسن ها تبدیل شد که توسط روته از کرنر دروازه را باز کرد (24). آتش بازی در جریان بود و ویتسل (26)، مانوئل آکانجی (28)، امره جان (35) و اروینگ هالند (38، 54) به آن دامن زدند. در پایان مسابقه، ریدل باکو تا حدودی ناامیدی ولوز را کاهش داد (82، 6-1).

هرتا که در خانه در دربی برلین از یونیون به شدت شکست خورد، در ادامه در آگسبورگ 0-1 پیروز شد. ددریک بویاتا که در 34 اخطار داده شد، کل مسابقه را با برلینی ها بازی کرد. گل سوات سردار (49، 0-1) به هرتا اجازه داد تا با 29 امتیاز به رده پانزدهم صعود کند و جایگاه پلی آف را به اشتوتگارت واگذار کند (28 امتیاز، شانزدهم). با اورل مانگالا به مدت 83 دقیقه، VfB چالش را در ماینتس (0-0) به اشتراک گذاشت. در مجموع، دوره اول بسیار متعادل بود اما در موقعیت‌های بسیار ضعیف بود. میهمان شوت خطرناکی نکرد و اشتوتگارترز زمانی مانگالا نبود (چهلم). نیمه دوم بهتر از این نبود. ماینتس که حتی یک شوت هم نزده است، منتظر پایان فصل است (39 امتیاز، نهم).

کشور پرتغال

اولین گل کوین میرالاس با موریرنزه

در پرتغال، کوین میرالاس اولین گل خود را برای موریرنزه در پیروزی 2-0 مقابل توندلا به ثمر رساند. دیابل روژ سابق که در پایان ژانویه پس از نیم فصل بدون باشگاه وارد شد، ششمین بازی خود را با تیم تحت رهبری ریکاردو سا پینتو انجام می دهد. هولدر، او در 59 جایگزین شد. پیش از آن او در پایان وقت اول اختلاف را دو برابر کرد (45 + 2، 2-0) رافائل مارتینز در این دیدار مهم برای نگهداری دروازه (20، 0-1) را باز کرده بود. بعد از 30 روز موریرنزه با 26 امتیاز در رده شانزدهم و پلی آف قرار دارد. توندلا، هفدهمین، در یک واحد دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *