بلژیکی ها در خارج از کشور: لئاندرو تروسارد دروازه را باز کرد و مقابل آرسنال پیروز شد، یک گل از میشی باتشوایی به بشیکتاش اجازه داد تا برنده شود.

آرسنال در سی و دومین روز قهرمانی انگلیس پذیرای برایتون بود. توپچی های 5 فعلی با مرغ های دریایی در نیمه های بعد از ظهر در یک بازی فشرده و تاکتیکی متعادل.

پس از 27 دقیقه بازی، برایتون موفق شد از آرسنال برتری بگیرد. Mwepu عبور می کند و Leandro Trossard را که پشت سر تنهاست می یابد. این بازیکن بلژیکی که موقعیت خوبی دارد، زمان زیادی برای تنظیم ضربه خود دارد و بدون نگرانی دروازه بان انگلیسی را فریب می دهد.

گابریل مارتینلی کمی قبل از نیمه تمام امتیاز را کاهش داد، اما VAR بر خلاف این تصمیم گرفت. بازیکن برزیلی در آفساید بود. مرغ‌های دریایی از رختکن برگشتند، شرط را از طریق Mwepu دو برابر کردند، روی یک پاس پیش از شیطان سرخ، تروسارد.

در پایان بازی، توپچی ها از طریق اودگارد بدون اینکه بتوانند به گل برگردند، اختلاف را کاهش دادند. در توپچی ها، آلبرت سامبی لوکونگا تمام بازی را انجام داد و به دلیل تکل خیلی خشن روی دنی ولبک یک کارت زرد دریافت کرد.

دبل میشی باتشوایی به بشیکتاش اجازه می دهد تا برنده شود

بشیکتاش، به‌ویژه به لطف دو گل میشی باتشوایی، روز شنبه در دوئل روز سی و دوم سوپر لیگ ترکیه، سه امتیاز مقابل آلانیا اسپور (4-1) را به دست آورد. شیطان سرخ در دقیقه 2 روی سرویس راشید قزال دروازه را باز کرد. تیم میهمان در دقیقه 23 از طریق Efecan Karacan بازی را به تساوی کشاند اما پاسخ استانبول آنی بود. در واقع، آنها کمتر از دو دقیقه بعد به لطف گل یوزف (25) کنترل را در دست گرفتند.

در پایان اولین بازی میشی باتشوایی چهاردهمین گل خود در لیگ این فصل را به ثمر رساند. بشیکتاش در دقیقه 78 بعد از گل یالچین به این نتیجه پایانی بخشید.

در جدول رده بندی بشیکتاش با 50 امتیاز به طور موقت به رده ششم صعود کرد و بالاتر از آدانا دمیر اسپور (49) و هاتای اسپور (48) که یکشنبه و دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی بدون لوکاکو راه می رود

بدون مصدومیت روملو لوکاکو، چلسی به ساوتهمپتون رفت (0-6). در نیمه دوم، فریزر فورستر، دروازه بان قدیس ها، قبلاً به ضربات مهار نشدنی مارکوس آلونسو (رده سوم) و میسون ماونت (شانزدهم) شکست خورده بود و نتوانست در برابر تیمو ورنر (26) و کای هاورتز (31) کاری انجام دهد. این یک شکست در استادیوم سنت مری بود که در آن ورنر (49) و ماونت (54) دو بار گلزنی کردند. در جدول رده بندی، آبی ها با 62 امتیاز در رده سوم و ساوتهمپتون با 36 امتیاز سیزدهم هستند.

واتفورد مقابل لیدز به مصاف آب می رود

کریستین کاباسله بار دیگر در ترکیب اصلی واتفورد در باخت 0-3 مقابل لیدز قرار گرفت. رافینیا (21)، رودریگو (73) و جک هریسون (85) سومین موفقیت را در چهار بازی برای لیدز به ثبت رساندند که به رتبه شانزدهم (33 امتیاز) صعود کرد. از سوی دیگر، واتفورد همچنان بد سوار شده است (22 امتیاز، 19).

بوندسلیگا

وولفسبورگ که سه شکست را پشت سر گذاشت، در چارچوب بیست و نهمین روز از رقابت های قهرمانی فوتبال آلمان، در دوئل خود مقابل بیله فلد با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. در میان ولوز، کوئن کاستیلز، پس از مصدومیت، و سباستین بورناو در کل مسابقه بازی کردند، آستر ورانکس در جشن شرکت کرد (73) و دودی لوکباکیو روی نیمکت ماند و ناتان دی مدینا برای بازی به میدان رفت. ‘آرمینیا (32) . وولفسبورگ که در حالت استراحت با دو گل قبلی آندرلختوا لوکاس نمچا (یازدهم و سی و هشتم) 2-0 جلو افتاد، به محض اینکه بازی برگشت با ضربه آزاد مستقیم ماکسیمیلیان آرنولد (48، 3-0 3-0) برتری خود را تثبیت کرد. ) . مکس کروزه (53، 4-0) اوضاع را برای آرمینیا تلخ تر کرد، آرمینیا که 6 بازی پیروز نشده است. در جدول رده بندی، گرگ ها با 34 امتیاز، 8 امتیاز بیشتر از بیله فلد، شانزدهم و سد راه، به رده سیزدهم صعود کردند.

بدون ورتونگن، بنفیکا که به حالت تعلیق درآمده بود، با نتیجه 3-1 مقابل انتهای جدول رده بندی پیروز شد

بدون تعلیق یان ورتونگن، بنفیکا به لطف هت تریک داروین نونز اروگوئه ای (22، 54، 58) روز شنبه 3-1 به ضرر بلننسس پیروز شد. پس از 29 روز، بنفیکوئیست ها با 64 امتیاز، شش امتیاز کمتر از اسپورتینگ (دوم) و 12 امتیاز از پورتو (اول)، که یک بازی کمتر انجام داده اند، سوم هستند. بلننسس که توسط آفونسو سوسا (دوم، 0-1) دروازه را باز کرد، هجدهم و آخرین (21 امتیاز) باقی مانده است.

در هلند، اوترخت و سیتارد در روز شنبه در دیداری که برای بیست و نهمین روز قهرمانی برگزار می‌شود، سهم را 1-1 به اشتراک گذاشتند. میهمان با استفاده از بارت رامسلار (پنجم، 1-0) دروازه را باز کرد و میهمان با زیان فلمینگ (61، 1-1) به تساوی رسید. در جدول رده بندی، اوترخت (42 امتیاز، ششم) همچنان در حال مبارزه برای پلی آف برای لیگ کنفرانس است و سیتارد در رده شانزدهم و پلی آف (23 امتیاز) قرار دارد. عثمان بوسعید 69 دقیقه برای میهمان و میکائیل تیرپان تمام بازی را برای میهمان بازی کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *