بلژیک را کمتر به انرژی روسیه وابسته کنید و با مایکروویو آشپزی کنید!

وب سایت ikhebimpact نکاتی را برای همه چیز از پخت و پز در مایکروویو گرفته تا رانندگی در بزرگراه ارائه می دهد.

بلژیک می خواهد کمتر به گاز و نفت روسیه متکی باشد. مقامات، مشاغل و خانواده ها همگی می توانند با مصرف انرژی کمتر کمک کنند.

دولت از همه ما می خواهد که ترموستات خود را یک درجه پایین بیاوریم. این می تواند 240 یورو در سال برای شما صرفه جویی کند. این وب‌سایت می‌گوید: «فقط اتاق‌هایی را گرم می‌کنند که اشغال می‌شوند و درها را بسته نگه می‌دارند».

به گفته کارشناسان، کاهش ترموستات می تواند تا 7 درصد در صورتحساب شما صرفه جویی کند، اگرچه آنها هشدار می دهند که بعید است این کمپین تأثیری بر قیمت بنزین که در سطح بین المللی ثابت است، داشته باشد.

این وب‌سایت همچنین از مصرف‌کنندگان می‌خواهد که یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب یا رفتن به محل کار، ترموستات را به 15 درجه پایین بیاورند، زیرا باید به اندازه‌ای گرم بماند که تا زمان خواب راحت باشید یا مجبور به ترک خانه شوید.

دولت همچنین از ما می خواهد که از وسایلی که انرژی زیادی مصرف می کنند آگاه باشیم. اگر ماشین لباسشویی، تلویزیون یا فریزر جدیدی خریداری می کنید برچسب انرژی را بررسی کنید.

دمای منفی 18 درجه سانتیگراد یک دمای ایده آل برای فریزر است. هر درجه اضافی مصرف انرژی را تا 5 درصد افزایش می دهد! فریزر را نیز به موقع یخ بزنید: یک لایه یخ 2 میلی متری مصرف انرژی را تا 10 درصد افزایش می دهد. قرار دادن وسایلی مانند تلویزیون، قهوه‌ساز و رایانه در حالت آماده به کار انرژی زیادی مصرف می‌کند و می‌تواند مبلغی منظم را برای شما به ارمغان بیاورد.

دولت از ما می خواهد که برای مسافت های کوتاه پیاده روی کنیم یا از اسکوتر یا دوچرخه استفاده کنیم. این وب سایت می گوید: “این ما را تناسب اندام نگه می دارد، اما همچنین ارزان تر و پایدارتر است.” از وسایل نقلیه عمومی به جای ماشین خود استفاده کنید و سرعت خود را در بزرگراه کاهش دهید.
110 کیلومتر در ساعت به جای 120 کیلومتر در ساعت، 12 درصد در مصرف بنزین و 18 درصد در DERV صرفه جویی می کند. سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت کاهش دهید و ممکن است تا 25 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کنید.

برای دولت مایکروویوها پادشاه هستند زیرا 4 برابر کمتر از اجاق گاز القایی یا اجاق گاز معمولی انرژی مصرف می کنند. این وب سایت همچنین شامل نکات مفیدی مانند استفاده از درب قابلمه پخت و پز است!

دولت فدرال همچنین ما را تشویق می کند که به کمک هزینه های نوسازی و انرژی در دسترس مقامات منطقه ای بلژیک نگاه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *