بلیت‌هایی را برای تور اختصاصی با راهنما آنتیکا بروکسل در 23 آوریل برنده شوید

Antica Brussels برای اولین بار در Tour & Taxis از 19 تا 23 آوریل روی صحنه می رود. این برتری را به پایتخت ارائه می دهد که نمایشگاه هنرهای زیبا و عتیقه برای آن شناخته شده است: کیفیت، التقاط و فضایی دنج.

این نمایشگاه از قبل برای هزاران نفر آشناست. Antica Namur چهل و پنجمین دوره خود را در سال 2022 در پایتخت والون جشن گرفت. هر سال، رویداد پاییزی سالانه کلکسیونرها و علاقه مندان به هنر را به یک اندازه به خود جلب می کند و خود را به عنوان ویترین برجسته هنرهای تزئینی، نقاشی، جواهرات و مبلمان بلژیک معرفی کرده است.

نسخه جدید بروکسل این فرمول موفق را ادامه خواهد داد و بر هنر قرن 19 و 20، نقاشی‌های بلژیکی و اروپایی پس از جنگ، و همچنین عتیقه‌جات و اشیاء خوب تمرکز دارد.

موضوع مهم این چاپ اول «زنان هنر می‌سازند» است، زیرا آنتیکا بروکسل قصد دارد نقش زنان را در بخش هنر برجسته کند. این نمایشگاه از طریق کنفرانس ها، تورهای دیجیتال موضوعی، نکات برجسته و سایر ابتکارات، به هنرمندان، گالری داران، کارشناسان، مجموعه داران و سایر شخصیت هایی که در تاریخ هنر کمک کرده اند، دیده می شود.

با توجه به اینکه بروکسل میراث هنر نو خود را در سال 2023 جشن می گیرد، طبیعتاً تمرکز بر جنبش معماری و طراحی در نمایشگاه وجود دارد. موزه هورتا با غرفه اختصاصی خود به معمار و طراح پیشگام بلژیکی ویکتور هورتا حضور خواهد داشت.

حلقه شانل

همانطور که در مورد آنتیکا نامور وجود دارد، تمام نمایشگاه ها توسط هیئتی متشکل از کارشناسان مستقل بلژیکی و بین المللی به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند. سه کارشناس برای پاسخگویی به سوالات خریداران احتمالی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به یک تور اختصاصی بپیوندید

Antica Brussels در همکاری ویژه با The Bulletin به خوانندگان این فرصت را می‌دهد که در روز یکشنبه 23 آوریل ساعت 14:00 یک تور منحصر به فرد از نمایشگاه به زبان انگلیسی داشته باشند. این تور با یک لیوان شامپاین که برای هر بازدید کننده سرو می شود، به سبک تمام می شود.

La_vie_le_long_d_un_canal_en_France(c)Paul_MATHIEU(c)Galerie_K_G_Van_de_Ven

این بازدید از نزدیک از برخی از گالری‌های شرکت‌کننده و نقاشی‌ها و عتیقه‌های کمیاب و ارزشمند آنها، بینشی بی‌نظیر از تاریخ غنی مجموعه‌سازی در بلژیک ارائه می‌کند.

این یک فرصت عالی برای کشف یکی از نقاط برجسته فصل بهار پایتخت، کشف گالری های با کیفیت بالا و آشنایی با التقاط هنرهای زیبا و عتیقه جات در این کشور است.

آنتیکا بروکسل
19 و 20 آوریل (فقط دعوتنامه)
21-23 آوریل، 11:00-19:00
تور و تاکسی
خیابان دو پورت 88
بروکسل

عکس ها: (تصویر اصلی) Francine à la Ciotat ©Smeers © گالری کلیز; جس ریوا کوپر © گالری Art22; انگشتر شانل، طلای سفید 18 عیار، آمتیست، گارنت و یولیت © خزانه داری قدیمی; Het Leven langs een Kanaal در فرانکریک ©پل ماتیو ©Galerie KG Van de Ven

پیروزی! یک جفت بلیط برای تور اختصاصی با راهنما در 23 آوریل ساعت 14.00. به سادگی مشخصات خود را در زیر پر کنید. اگر برنده شدید، دوشنبه (10 آوریل) به شما ایمیل می‌زنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *