به خاطر “حافظه”، بازسازی هالیوودی فیلم فلاندری

در سال 2003 سه چهارم میلیون نفر بلیت فیلم «د زاک آلزایمر» ون لوی را خریدند. پنج سال بعد با فروش 1.2 میلیون بلیت، موفقیت خود را با فیلم Loft بهبود بخشید. ون لوی سپس به هالیوود رفت، اما نسخه آمریکایی “Loft” شکست بزرگی بود.

“حافظه” بر اساس فیلمنامه “د زاک آلزایمر” است که فلمینگ در نوشتن آن کمک کرده است. اما بازسازی فیلم به مارتین کمپبل، معروف به خاطر فیلم‌های باند مانند «چشم طلایی» و «کازینو رویال» سپرده شد.

ون لوی در مورد نتیجه کنجکاو بود اما از تولید استقبال کرد.

«حافظه» به خط داستانی اصلی می‌چسبد: یک قاتل قراردادی به افرادی که دستور قتل را داده‌اند می‌چرخد. او با پلیس تماس می گیرد و نکات متعددی را ارائه می دهد، اما حافظه خود را از دست می دهد و به سختی می تواند جلوتر از دشمنانش بماند. برخی از صحنه های اصلی حذف شده اند. موارد جدید اضافه شده است. در فیلمی که اکنون در تگزاس و عمدتاً در بلغارستان فیلمبرداری شده است، رابطه جنسی کمتری وجود دارد. بازسازی پایان متفاوتی دارد اما این مسئله برای ون لوی نیست.

کارگردان فلاندری می گوید که روح فیلم حفظ شده است. او عاشق بازی “قاتل قراردادی” لیام نیسون است. از دیگر ستارگان می توان به گای پیرس و مونیکا بلوچی اشاره کرد.

ویژگی های ون لوی در تیتراژ. “در دوران کودکی من همیشه رویای معنایی در هالیوود را داشتم. که اکنون موفق شده است. حالا می توانم بگویم رویای من محقق شده است.» او به VRT می گوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *