بوکس: کانلو آلوارز و گنادی گولووکین برای سومین بار در 17 سپتامبر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تنها چند روز پس از باخت ساول ‘کانلو’ آلوارز به دیمیتری بیول، این بازیکن مکزیکی از قبل نام حریف بعدی خود را می داند. و حداقل فعلاً این سبک وزن سبک وزن روسیه برای مسابقه برگشت نخواهد بود، بلکه یک آشنای قدیمی در شخص گنادی گولووکین خواهد بود که او در 17 سپتامبر در وزن فوق متوسط ​​با او روبرو خواهد شد!

سه گانه بین این دو مرد قبلاً به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته بود، اما باید دید که آیا کانلو می خواهد حق خود را برای یک مسابقه مجدد مستقیم در برابر بیول فعال کند یا خیر. به خوبی توصیه شد، بوکسور اهل گوادالاخارا بدون شک بهترین انتخاب را با بازگشت به رده ای انجام داد، دسته ای که در آن راحت ترین به نظر می رسد، تا از چهار کمربند جهانی خود (WBC، WBA، IBF و WBO) دفاع کند.

گنادی گولووکین، پادشاه سابق میان‌وزن که اکنون 40 سال سن دارد و همچنان عناوین WBA و IBF را در رده مورد علاقه‌اش دارد، با صعود برای اولین بار در وزن فوق‌میانگین، سعی خواهد کرد شگفتی ایجاد کند. شکی نیست که او انگیزه خاصی برای پاک کردن اختلافش با کانلو خواهد داشت، کسی که در سال 2017 مقابل کانلو یک تساوی را واگذار کرده بود و در سال 2018 امتیازات را از دست داده بود. علاوه بر این، شکستی که همچنان تنها است از دوران حرفه ای چشمگیر خود (42-1-1) در حالی که کانلو به تازگی دومین باخت خود (57-2-2) را پذیرفته است و مشتاق است تا شتاب پیروزی خود را بازیابد. اتحاد مجدد آنها، چهار سال بعد، از قبل نوید یک نمایش عالی را می دهد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *