بیمار متوجه می شود که بیمارستان برای گریه از او هزینه اضافی گرفته است

این یک خبر پیش پا افتاده است که دور توییتوسفر را می سازد. در ایالات متحده، یکی از ساکنان نیویورک شاهد افزایش صورتحساب مراقبت های بهداشتی خود به دلیل گریه بود. این خواهر بزرگ او، کامیل جانسون بود که با رسوایی از این هزینه های بیش از حد، تصمیم گرفت در 17 می در شبکه های اجتماعی غرغر کند. او در پستی که بیش از 520000 بار لایک شده و بیش از 68000 بار بازتوییت شده است، توضیح می‌دهد که بیمارستان 40 دلار (تقریباً 37.70 یورو) به صورت‌حساب پزشکی خواهرش اضافه کرده است، دلیل آن گریه بیمار در حین مشاوره است. خواهرش در مجموع باید قبض ۴۸۵ دلاری را می پرداخت. این بیمار که از یک بیماری نادر رنج می برد، ژانویه گذشته با دکتری مشورت کرده بود که او را وادار به انجام یک سری آزمایشات برای اطمینان از تکامل وضعیت سلامتی او کرده بود.

“خواهر کوچک من اخیراً مشکلات زیادی برای سلامتی داشته است و سرانجام به پزشک مراجعه کرد. آنها برای گریه از او 40 دلار گرفتند. خواهرم برای دسترسی به مراقبت های پزشکی مشکل داشت. به دلیل ناامیدی و درماندگی اش غرق احساسات است.”کامیل جانسون در توضیح عکسی از فاکتور مذکور می نویسد.

فاکتور در واقع “ارزیابی مختصر عاطفی و رفتاری” را نشان می دهد. دلیلی برای صدور صورتحساب که ممکن است پوچ به نظر برسد و با این وجود در ایالات متحده قانونی است. در واقع، از سال 2015، زمانی که وضعیت سلامت بیمار نیاز به معاینه توسط متخصصی دارد که مسئول غربالگری بیماری های روانی، افسردگی یا اختلالات رفتاری است، پزشکان می توانند برای “ارزیابی عاطفی” هزینه کنند. با این وجود، کامیل جانسون به صورت روزانه مشخص می کند مستقل”هیچ متخصصی خواهرش را معاینه نکرده و به همین دلیل چیزی برای او تجویز نشده و هیچ اقدامی برای بهبود سلامت روانش صورت نگرفته است.» همچنین تصریح می‌کند که «هیچ‌کس سعی نکرد دلیل گریه او را بفهمد و به او کمک کند».

“ما به یک تغییر گام در مراقبت های بهداشتی نیاز داریم و من فکر کردم که به اشتراک گذاری یک داستان واقعی از زندگی آنلاین، راهی عالی برای باز کردن گفتگو و کمک به حمایت از تغییر خواهد بود.”، او توضیح داد ایندیپندنت. در واقع، توییت او به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از افراد دیگر را بر آن داشت تا سوءاستفاده‌های صورت‌حساب‌هایی را که ممکن است قربانیان آن بوده‌اند، محکوم کنند. بنابراین، مورد خواهر کامیل جانسون جدا به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *