تقریباً 3000 کودک نتوانستند در مهدکودک ها و مدارس ابتدایی هلندی در بروکسل جا بگیرند.

تقریباً به نیمی از بچه‌هایی که برای یک مکان رقابت می‌کردند، یک مکان داده نشد. والدین 2997 کودک بروکسل اکنون باید امیدوار باشند که یک مکان از هم اکنون تا سپتامبر در دسترس باشد یا سعی کنند جایی برای فرزندشان در مدرسه ای در یک شهرداری نزدیک در فلاندی برابانت (جایی که مشکلات ظرفیت نیز وجود دارد) پیدا کنند یا تلاش کنند جایی برای فرزندشان در یک مدرسه متوسط ​​فرانسوی پیدا کنند.

با وجود ایجاد 507 مکان اضافی در طول یک سال گذشته، تعداد زیادی از کودکان به آنها مکانی داده نشده است. در حال حاضر 38703 مکان در مهد کودک و آموزش ابتدایی هلندی در بروکسل وجود دارد.

LOP Brussels Basisonderwijs مشتاق است که ارقام را در چشم انداز قرار دهد. تعداد زیادی از کودکان در گروه متقاضیان، کودکانی هستند که قبلاً یک مدرسه دارند، اما والدین آنها از آنها می خواهند مدرسه را تغییر دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند ظرفیت در مدرسه فعلی آنها رایگان می شود و حداقل به برخی از کودکانی که در حال حاضر جایی ندارند می توانند به آنها پیشنهاد شود.

سال گذشته، سرانجام مکانی برای 71 درصد از کودکانی که والدینشان برای آنها در یک مدرسه متوسط ​​هلندی در بروکسل درخواست داده بودند، پیدا شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *