تماشاخانه شهرداری آنتورپ تخریب می شود

در سال 2014، گروه Sportpaleis که محل برگزاری رویدادهای Sportpaleis را اداره می کند، اداره تئاتر را بر عهده گرفت. وضعیت ساختمان تئاتر در سال های اخیر به تدریج رو به وخامت گذاشته است. حداقل به دلیل کربناته شدن بتن – یک فرآیند طبیعی پیری. حذف بتن پوسیده میلیون ها یورو هزینه خواهد داشت. در نتیجه، کابینه شهر آنتورپ تصمیم گرفته است که این ساختمان باید تخریب شود. شهر آنتورپ اکنون به دنبال مکان جدیدی برای برپایی یک مجموعه تئاتر مدرن جدید است.

Stadsschouwburg با نام مستعار “Bunker” توسط مردم محلی است خانه گروه تئاتر KNS، تئاتر جوانان سلطنتی و مدرسه باله آنتورپ. تعمیر و نگهداری از “پناهگاه” ارزان نبود. انطباق ساختمان با مقررات ایمنی آتش نشانی به تنهایی 5 میلیون یورو در سال هزینه دارد.

بحث کربناته شدن بتن که ساختمان را خراب می کند باعث بدتر شدن اوضاع شده است. آرماتور فلزی ساختمان تحت تاثیر زنگ زدگی قرار گرفته است. این امر باعث افزایش حجم فولاد و ترکیدن بتن می شود که به نوبه خود باعث می شود آرماتور اکسید شده در معرض عناصر قرار گیرد.

برداشتن بتن و بازسازی کامل تئاتر شهرداری حداقل 25 میلیون یورو هزینه دارد. در عوض، شهر آنتورپ ترجیح می دهد مبلغ مشابهی را برای ساخت یک مجموعه تئاتر جدید و مدرن هزینه کند. هنوز مکانی برای Stadsschouwburg جدید باید پیدا شود.

وضعیتی برای تخریب Stadsschouwburg هنوز باید تعیین شود. شهر آنتورپ هنوز تصمیم نگرفته است که در سایت فعلی Stadsschouwburg چه (اگر چیزی) ساخته شود. لیبرال ها طرفدار ایجاد یک پارک در محل هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *