تنش در دادگاه مافیا در لیمبورگ در حالی که متهم بستگان قربانیان را با حرکات شکافی تهدید می کند.

نیازی به گفتن نیست که نارضایتی متقابل بین خانواده آکینو و کسانی که در محاکمه هستند بسیار زیاد است. این در ابتدای محاکمه بسیار آشکار بود، زمانی که یکی از پنج متهم با حرکتی به سمت آکوینوس حرکت کرد. سپس لبخند زد. این امر با واکنش خشمگین خانواده مقتول مواجه شد. با این حال، در آن زمان نه قاضی و نه وکلای حاضر در دادگاه این حرکت را ندیدند. با این حال، وکیل خانواده آکینو از آن زمان فیلم این حادثه را دیده است. وی به VRT News گفت: این موضوع را به دادستانی گزارش داده‌ایم، آنها گزارشی تهیه می‌کنند و سپس اقدامات لازم انجام می‌شود.

مردی که پسرخوانده این ژست را انجام داد، چند لحظه قبل از اینکه خودش کشته شود، توسط سیلویو آکینو کشته شد.

با توجه به اینکه آکوینوس و متهم هر دو در دنیای جنایتکار شناخته شده هستند، حضور گسترده پلیس در دادگاه و اطراف آن بیش از حد به نظر نمی رسد. به تنش بالا بین متهمان اضافه کنید زیرا یکی از آنها با پلیس صحبت کرده و در نتیجه به اصطلاح “اومرتا” را که بین مجرمان وجود دارد و اکنون چهار نفر دیگر خیانتکار می دانند، نقض کرده است.

دادگاه نسبتا کوچک در تونگرن تجربه رسیدگی به محاکماتی را دارد که به سطح بالایی از امنیت نیاز دارند. در طول پنج هفته آینده، ما در لبه صندلی‌هایمان نگه داشته می‌شویم و نمی‌دانیم که آیا بقیه محاکمه بدون هیچ حادثه بزرگی سپری خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *