تهاجم به اوکراین: پله از پوتین می خواهد که تهاجم به اوکراین را متوقف کند

“شاه پله” در نامه ای به پوتین نوشت: “می خواهم از مسابقه امروز به عنوان فرصتی برای ارائه درخواست استفاده کنم: تهاجم را متوقف کنید. مطلقاً هیچ چیز چنین خشونتی را توجیه نمی کند.”

پله افزود: “امروز، اوکراینی ها سعی می کنند حداقل برای 90 دقیقه، فاجعه ای را که هنوز کشورشان را تحت تاثیر قرار می دهد، فراموش کنند. تلاش برای راهیابی به جام جهانی از قبل یک کار دشوار است. تقریباً غیرممکن است با این همه جان در خطر.” که تحت شیمی درمانی برای تومور روده بزرگ است که در ماه سپتامبر شناسایی شده است.

پله، 81 ساله، که درگیری برای او وجود داشت، گفت: “من هشت دهه زندگی کرده ام و در طی آن جنگ ها و سخنان نفرت رهبران را به نام امنیت مردم خود دیده ام. ما نمی توانیم به این زمان برگردیم، ما باید تکامل پیدا کنیم.” در اوکراین “منحرف” و “غیر قابل توجیه”.

این قهرمان سه گانه جهان یادآور شد که در سال 2017، یک سال قبل از جام جهانی روسیه، رئیس جمهور پوتین را ملاقات کرده بود: “ما لبخندهای بزرگ رد و بدل کردیم، برای مدت طولانی دست دادیم.”

وی در پایان گفت: قدرت توقف این درگیری در دستان شماست.

اوایل چهارشنبه، پله عکسی از خود منتشر کرد که در حالی که روی ویلچر نشسته و در کنار اعضای خانواده یک جایزه را در دست گرفته بود، لبخند می زد. او در توضیح این عکس نوشت: «مثل همیشه، پیروزی های کوچک را جشن می گیرم.

او مرتباً در اکانت اینستاگرام خود عکس های قدیمی از لحظات شکوه خود منتشر می کند، اما چند عکس اخیر. آخرین به 22 آوریل برمی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *