تور ایتالیا: پیروزی در دوی سرعت دمار در مرحله پنجم

Démare در پایان این مرحله انتقالی، برای دومین روز سیسیلی، فرناندو گاویریا کلمبیایی و جاکومو نیزولو ایتالیایی را شکست داد.

خوان پدرو لوپز اسپانیایی (Trek) پس از این مرحله 174 کیلومتری با پاس در نیمه اول کورس در کنترل ژیرو باقی ماند.

چندین دونده در این صعود پشت سر گذاشتند. اگر Démare می توانست در انتهای فرود، در فاصله 75 کیلومتری پایان، کالب اوان استرالیایی و مارک کاوندیش بریتانیایی نمی توانستند به پلوتون اصلی برگردند.

Démare که 30 سال سن دارد، امسال برای اولین بار برنده شد. پیکارد اکنون 85 پیروزی در کارنامه دارد، از جمله شش مرحله ژیرو پس از موفقیت در سال 2019 و چهار مرحله در سال 2020 (علاوه بر پیراهن سیکلامن در رده بندی امتیاز).

فرانسوی توضیح داد: “صعود سخت بود، ما انتظارش را داشتیم.” من زمان زیادی را از دست دادم اما بچه ها (در تیم) در بازگشت به سراشیبی کار بسیار خوبی انجام دادند.

قهرمان سابق فرانسه افزود: ما می دانیم که چه توانایی هایی داریم. “در دوچرخه سواری، گاهی اوقات سخت است که چیزها را در جای خود قرار دهید، اما باید بدانید که چگونه پشتکار داشته باشید.”

Démare که در مرحله سوم ژیرو در روز یکشنبه در دریاچه بالاتون مجارستان پس از کاوندیش دوم شد، پیراهن سیکلامن را در رده بندی امتیازی می برد.

در روز پنجشنبه، مسابقه به سرزمین اصلی می رود و 192 کیلومتر را در کالابریا بین پالمی و اسکالیا طی می کند، در جاده ای صاف پس از 50 کیلومتر اول و مطلوب برای دوندگان سرعت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *