توصیه اروپا به استفاده از ماسک در هواپیماها از روز دوشنبه برداشته می شود

بر اساس بیانیه مطبوعاتی این دو سازمان، این لغو آخرین پیشرفت‌های همه‌گیری، به‌ویژه سطوح واکسیناسیون و مصونیت به‌طور طبیعی و همچنین لغو محدودیت‌های بهداشتی در تعداد فزاینده‌ای از کشورهای اروپایی را در نظر می‌گیرد.

با این حال، قوانین مربوط به ماسک بعد از 16 می بین خطوط هوایی متفاوت خواهد بود. برای مثال، طبق این توصیه‌ها، پروازها به یا از کشوری که پوشیدن ماسک هنوز در وسایل حمل‌ونقل عمومی اجباری است (همانطور که در بلژیک وجود دارد) باید استفاده از ماسک را تشویق کند.

مسافران آسیب پذیر علاوه بر این باید بدون توجه به قوانین به استفاده از ماسک صورت ادامه دهند، در حالت ایده آل ماسک نوع FFP2/N95/KN95 که سطح حفاظتی بالاتری نسبت به ماسک های جراحی استاندارد ارائه می دهد.

مسافران همچنین تشویق می شوند تا در صورت امکان، اقدامات فاصله گذاری را در مناطق داخلی از جمله در فرودگاه رعایت کنند. اما اپراتورهای فرودگاه باید رویکردی عمل‌گرایانه در این زمینه اتخاذ کنند: برای مثال، اگر این اقدامات ممکن است باعث ایجاد گلوگاه در سفر مسافر شود، باید از اعمال اقدامات فاصله‌گذاری اجتناب کنند، به‌ویژه اگر این اقدامات در سطح ملی یا منطقه‌ای در سایر موارد مشابه مورد نیاز نباشد. زمینه ها

در آغاز ماه مه، ژرژ گیلکینت، وزیر فدرال تحرک، خواستار لغو هر چه سریع‌تر الزام استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی و به دنبال آن والونیا و فلاندر شد. کمیته مشورتی روز جمعه 30 اردیبهشت باید این درخواست را بررسی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *