تیم فرانسه: بنزما و امباپه، رابطه ای که به دقت مورد بررسی قرار گرفته است

“KB9” که حدود ساعت 19 بعد از جشن پنجمین قهرمانی خود در C1 در مادرید در روز یکشنبه وارد شد، بدون هم تیمی هایش که در آن زمان در تمرین کامل بودند اما به زودی او را برای تبریک پیدا نمی کردند، در مرکز تمرین ایولین اقامت گزید. او پس از این 5 C1.

در طول هفته ای که برای لیگ ملت ها در نظر گرفته شده است، مهاجم مادریدی ممکن است توضیحاتی را از امباپه نیز دریافت کند، زیرا او در این فصل دو تیم ویرانگر را با آبی ها تشکیل داده است.

زیرا تصمیم “کیکی” برای رد پیشرفت های رئال برای تمدید به پاری سن ژرمن تا سال 2025، پس از تردیدهای طولانی، برگه های یک رابطه را که تا اینجای کار خوب است، تغییر داده است.

این بازیکن مادریدی نیز مانند چند تن از هم تیمی های مادریدی خود با یادآوری دلبستگی خود به رئال به “عدم انتقال قرن” واکنش نشان داد و عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که انگشت خود را به سمت لوگوی تیمش نشانه رفته بود.

تصویر دوم، با توضیحات بسیار بیشتر، خواننده رپ فقید توپاک شکور را در کنار یکی از دوستانش که مظنون به ارتباط با ترور او هستند نشان می‌دهد… کافی است که مطبوعات اسپانیایی آن را به عنوان بیل خطاب به پاریسی در مورد خیانت ادعایی ببینند.

“من برایش توضیح خواهم داد”

امباپه در مصاحبه ای اطمینان داد: “وقتی همدیگر را دیدیم، البته در مورد آن بحث خواهیم کرد. او از من می پرسد چرا، و من برایش توضیح می دهم. می دانم که او می خواست من بیایم، به او توضیح خواهم داد که چرا و چگونه.” مصاحبه با چندین رسانه از جمله AFP در 23 مه، با اذعان به اینکه او با بنزما در مورد آینده خود “مبادله” نکرده است.

جوان 23 ساله فرانسوی با رد فرضیه بازتابی که در ارتباط نزدیک با وی انجام شده است، افزود: مردم با خود گفتند که در انتخاب ما درباره رئال صحبت می کنیم، اما نه، ما فقط در مورد شام صحبت می کنیم. هم تیمی با پیراهن آبی

بنزما روز یکشنبه در برنامه تله فوت نیز با همدست خود در حمله آبی ها کارت مماشات را بازی کرد.

بازیکن شماره 19 آبی ها با بیان اینکه “از آن لذت خواهد برد” اطمینان داد: “دوست داشتم او بتواند رویای خود را برای بازی در رئال مادرید تحقق بخشد. او پی اس جی را انتخاب کرد، شما باید به آن احترام بگذارید.” بازی با امباپه در انتخابی “ما دوستان خوبی هستیم، این تاثیری بر روابط ما نخواهد داشت.”

14 گل بین آنها

در مورد عکس توپاک، «داستان خیانت فلانی یا فلانی نیست، اگر به اینستاگرام من نگاه کنید، 10 یا 15 عکس از توپاک دارم که مورد علاقه من (هنرمند) است. این ربطی به فوتبال ندارد.» او در برنامه اسپانیایی El Chiringuito تخلیه کرد.

بنابراین، دو مرد قدرتمند حمله سه رنگ باید به انجمنی محدود به گردهمایی های نادر بین المللی در ماه های آینده، زیر نظر مربی دیدیه دشان، که “مهم ترین چیز برای او اتحاد گروه است” راضی باشند. .

تکنسین باسکی اطمینان داد: “از سمت خود به عنوان مربی، بازیکنان را به صورت زنده در اختیار دارم و از A تا Z می دانم چه خبر است.” از هر موقعیتی، همه ما می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که نباید باشد، زیرا در بیشتر موارد این یک ناشیانه، یک سوء تفاهم یا تفسیری است که واقعیت را منعکس نمی‌کند.»

در حالی که امباپه از یک منبع نزدیک به گروه فرانسه به عنوان “تسهیل کننده” بازگشت بنزما به تیم ملی در سال گذشته پس از پنج سال غیبت تلقی می شد، رالی ژوئن با چهار مسابقه در برنامه این امکان را فراهم می کند که دوباره مکمل بودن دو مرد روی زمین را اندازه گیری کنید.

از آنجایی که با 14 گل از 26 گل آبی ها در این فصل، بنزما و امباپه در راه صعود به جام جهانی قطر ضروری به نظر می رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *