جام جهانی 2022: اوکراین در برابر اسکاتلندی ها مقاومت می کند و برای حضور در قطر به مصاف ولز می رود

در دیداری که برای هر دو تیم بسیار اهمیت داشت و مملو از نمادها بود، این اوکراین بود که با ایجاد چندین موقعیت خطرناک، اولین نفری بود که دست به دست شد. تسکیگانکوف نیاز به مداخله گوردون (هفتم) داشت، قبل از اینکه گوردون مجبور شد در مقابل یارمولنکو، که در فاصله نزدیک از دروازه بان اسکاتلندی به دنبال توپ بسیار بد مدافعان (شانزدهم) کاملاً تنها بود، یک واکنش انعکاسی انجام دهد.

علیرغم اینکه اسکاتلند از چند ضد حریف بیرون آمد، اوکراین شروع قدرتمند خود را در بازی تایید کرد زمانی که مالینوفسکی یک توپ ضربه ای را از نیمه خود روی خط دفاعی اسکاتلند به سمت یارمولنکو فرستاد که پس از یک کنترل در وسط، ورزشگاه را با یک لوب کاملاً تنظیم شده پاداش داد. مسابقه (0-1، 33). به این ترتیب زبیرنا به رختکن مسئول، در بازی و روی تابلوی امتیاز بازگشت.

و این برتری از همان ابتدا قطعی شد، زمانی که یارمچوک با پیروزی با ضربه سر در میانه 3 مدافع، برتری میهمان را دو برابر کرد تا مرکز کاراوایف به گل تبدیل شود (0-2، 49). اما اسکاتلند شکست را اعتراف نکرد: ابتدا مک گرگور تقریباً بوشچان را در یک دفع دشوار (57) غافلگیر کرد، سپس مک گین به نظر می رسید که یک اتفاق اجتناب ناپذیر را از دست بدهد زمانی که در پایان توپی را که حامل دروازه خالی بود به ارث برد اما فریم سر را از دست داد (67) .

دروازه اسکاتلند در نهایت دیر به ثمر رسید، زمانی که دروازه بان اوکراینی یک سانتر را به سختی دفع کرد قبل از اینکه مک گرگور توپ را چند سانتی متر از خط دروازه عبور دهد (1-2، 80). پس از یک ربع رقابت شدید از یک طرف زمین به سمت دیگر، میزبان در نهایت با یک ضد حمله اوکراینی در آخرین لحظه که توسط زینچنکو آغاز شد و توسط داوبیک به پایان رسید (1-3، 90+5) غافلگیر شدند.

اوکراین روز یکشنبه در کاردیف به مصاف ولز خواهد رفت. برنده این دوئل فینال بلیت حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *