جانی دپ در برابر امبر هرد: Act II در ایالات متحده آغاز می شود

این دومین بازی که فیلمبرداری و پخش زنده انجام شده است، باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، به خصوص که گروه شاهدان شایسته فیلم های بزرگ هالیوود هستند: میلیاردر ایلان ماسک، بازیگران جیمز فرانکو و پل بتانی، بازیگر الن بارکین…

این شکایت از ستونی است که در سال 2018 در واشنگتن پست منتشر شد، که در آن امبر هرد خود را “قربانی خشونت خانگی” توصیف کرد که پس از خروج از سکوت دو سال قبل توسط جامعه مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

این هنرپیشه نامی از جانی دپ که در سال 2009 در صحنه فیلمبرداری «رام اکسپرس» با او ملاقات کرده بود و در سال 2015 ازدواج کرده بود، نبرد. اما در اوایل سال 2016، او تلاش کرده بود تا یک دستور حفاظتی برای دور نگه داشتن او دریافت کند. او اتهامات خود را به عنوان بخشی از طلاق خود، که در سال 2017 با صدای بلند به پایان رسید، کنار گذاشته بود.

پس از انتشار این انجمن، ستاره «دزدان دریایی کارائیب» که منکر برخورد با همسرش می‌شود، علیه امبر هرد شکایتی برای افترا تنظیم کرد و 50 میلیون خسارت دریافت کرد.

این پلتفرم که تلویحا آقای دپ را به شوهر آزاری متهم می‌کند، کاملاً نادرست است» و هدف آن ایجاد تبلیغات مثبت در اطراف خانم هرد، چند روز قبل از اکران فیلم «آکوامن» است که او یکی از آنهاست. ستاره، او استدلال کرد.

این بازیگر با حمله متقابل، شکایتی را برای افترا به دست آورد تا 100 میلیون دلار دریافت کند. او نوشت: «شکایت بیهوده آقای دپ علیه خانم هرد، آزار و اذیت را طولانی می کند» که او در طول ازدواجشان به او تحمیل کرده است.

جانی دپ شکایت خود را در ایالت ویرجینیا، جایی که واشنگتن پست چاپ می‌شود و چارچوب قانونی آن برای شکایت افترا نسبت به کالیفرنیا، جایی که این دو بازیگر در آن زندگی می‌کنند، مطلوب‌تر است، ثبت کرده بود.

پس از یک جنگ چریکی قانونی واقعی در هر مرحله از روند، انتخاب هیئت منصفه مسئول تصمیم گیری بین آنها از دوشنبه در دادگاهی واقع در فیرفکس در نزدیکی واشنگتن آغاز خواهد شد.

قاضی پنی آزکارات که بر این محاکمه فوق‌العاده نظارت دارد، امیدوار است بتواند روز بعد روند رسیدگی را آغاز کند. آنها می توانند چندین هفته دوام بیاورند.

انتظار می رود جانی دپ، 58 ساله، و امبر هرد، 35 ساله، شخصا ظاهر شوند و شاهدان آنها بیشتر از طریق پیوند ویدیویی باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *