جرارد پیکه در کانون رسوایی پس از فاش شدن مکالمات تلفنی با رئیس فدراسیون اسپانیا

جرارد پیکه نه تنها یک مدافع میانی در باشگاه بارسلونا و همراه شکیرا است. او که حتی قبل از پایان دوران بازیگری خود به یک تاجر واقعی تبدیل شده است، به ویژه شرکت Kosmos را اداره می کند که در رویدادهای ورزشی تخصص دارد و مالک FC Andorra، یک باشگاه دسته سوم است.

از ابتدای هفته، رسانه اسپانیایی El Confidencial از چندین فایل صوتی ضبط شده رونمایی کرده است که در آنها می شنویم پیکه و لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (RFEF) در حال گفتگوهایی هستند که بدون شک ترجیح می دادند آنها را برای خود نگه دارند. به طور خاص می دانیم که کاسموس مبلغ 24 میلیون یورو کمیسیون برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی دریافت کرده است.

همچنین شنیده می شود که پیکه درخواست کرده با لوئیس د لا فوئنته سرمربی زیر 21 سال اسپانیا برای شرکت در بازی های توکیو در تماس باشد. مدافع مخصوصاً قبل از اطمینان از مخفی ماندن این توافق گفت: “تو باید این کار را برای من انجام دهی، روبی، باید این کار را برای من انجام دهی. من برای بازی در المپیک بسیار هیجان زده هستم.”

بستنی روی کیک: پیکه برای قرار گرفتن در آسان‌ترین گروه در دسته سوم اسپانیا نیز برای اف سی آندورا لابی کرده بود که در نهایت به آن دست نیافت. پیکه بیهوده التماس کرده بود: “شما این قدرت را دارید که ما را به هر جایی بفرستید. گروه با تیم های لاریخا، ناوارا، آراگون یا کشور باسک برای ما بهترین خواهد بود.”

به نوبه خود، لوئیس روبیالس تمام این اطلاعات افشا شده توسط ال کانفیدنشال را تکذیب کرد و “دروغ” توصیف کرد. با بیان اینکه اگر کاسموس کمیسیون دریافت کرده بود، از عربستان سعودی بود و نه از فدراسیون اسپانیا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *