جشنواره بلوبل در هاله | VRT NWS: اخبار

گلها معمولاً در نیمه دوم آوریل شکوفا می شوند. فرش گل های بنفش هزاران بازدید کننده را از دور و نزدیک به خود جذب می کند. حدود 40 داوطلب برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود کار خواهند کرد.

بلبل وحشی یک گل کوچک کوچک، منحصر به فرد و شکننده است. فقط در چند نقطه در منطقه ما تعداد آنها به قدری زیاد است که سالی یک بار زمین را در مناطق جنگلی به یک فرش گلی مسحورکننده تبدیل می کنند. این مورد در Hallerbos در نیمه دوم آوریل است.

هزاران نفر از بازدیدکنندگان به هالربوس سرازیر می شوند تا ببینند یکی از شگفتی های طبیعت چیست. پس از دو سال محدودیت های سختگیرانه ویروس کرونا، مقامات محلی و آژانس طبیعت و جنگل فلاندری انتظار دارند امسال تعداد بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. آنها نیروهای خود را متحد کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

آنها 40 داوطلب را مستقر خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان می توانند نقاطی را که زنگ های آبی در بهترین حالت خود هستند پیدا کنند یا به کسانی که در جنگل گم شده اند کمک کنند تا راه خود را پیدا کنند. بازدیدکنندگانی که مایلند می‌توانند بروشور داشته باشند که روی آن نقشه‌ای با پیاده‌روی در هالربوس چاپ شده است.

سایر داوطلبان زباله ها را پاکسازی می کنند و مطمئن می شوند که بازدیدکنندگان در مسیرها می مانند تا گیاهان را زیر پا نگذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *